Tisdag!



Hej!
Idag (tisdag) vaknade jag vid 10 xC Ångest! Men what to do?! Så bara att hoppa in i duschen (dusch-dag). Frukost, klädde på mig, fixade hos alla djuren och sen var klockan jääätte mycke!! Ännu mera ångest, så mamma och lillasyster fick komma hit och muntra upp mig om jag skulle orka fortsätta, haha. Vi fikade tillsammans, eller rättare sagt bakade paj ihop!:)  






Haha, om ni undrar vad det är i skålen som det står "godis" på.. Så är det mamma som gjort salta rostade frön med honung!^^ Jag brukar blanda i det i muslin, gottit!^^  Lillasyster äter paj med vaniljsås, och jag är bara på "förrätten" ännu, (sockrade flingor med frukt-yoghurt) + vatten till det, för våran saft var slut;p 



Känndes redan bättre när dem åkte vid fyra.. Så jag satte igång och dammsuga och torka golven nere denna gång! Så nu är det bara min walk in closet kvar på övervåningen, sen är hela huset rent och fräscht på golven!:) Underbart! Eller, badrummet nere är ju kvar också men.. Jaja. Sen blev det till att laga middag. Gjorde kyckling med jasmin-ris och curry-sås:9 Sen tog jag kväll! Satte mig och kopplade av medans jag läste lite bloggar<3 Sängen vid 01.00(a). Puss


Dagens outfit:


Mörkblå-randig luvtröja med dragkedja.
Blå/vit-randigt långt fodral-linne som når över rumpan.
Ljusblå jeansleggins.
Vita skor med svarta skosnören.

Kommentarer
Postat av: ~ fatimaswary ♥

hej, nej men de lugnt :) du kan ta vilken du vill :) vilen bild vill du ha? :D

kram

2011-05-04 @ 22:10:03
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0