Tisdag!



Hej bloggen!:)
Idag var det lite segt att komma upp(a). Kaaanske var det för att jag inte gick och la mig i tid igår(a), hehe. Måste verkligen försöka komma i säng tidigare idag! Kom iallafall upp vid nio. Då blev det frukost, samtidigt som jag kollade klart bloggarna som jag inte hann med igårkväll. Klädde på mig, och gjorde mat till Kajsa (ödla/grön leguan) o fixade hos henne. Fick med mig älsklingen ut på en liten promenade med Lucifer iallafall;p Sen blev det ut och plocka bajs i trädgården, kul, eller inte, haha. Fikade, och då passade jag på att sola medans. Råkade fastna lite där på filten också(a).

Guud vad seg man blir efter man har solat eller!:o Helt varm och slö i hela kroppen! Tog ett tag innan jag kunde ta mig ordentligt i kragen och städa Ludvigs (kanin) bur. Behövligt! Efter det lagade jag middag. Blev hamburgare idag:9 Vi satt ute och åt middag, mys!



Just det, jag ringde angående ett jobb idag också. Ska träffa chefen på en liten intervju på torsdag. Men tror nog det ska gå vägen, hehe. Jobbigt när det är sommar och allt, men måste verkligen ha pengar...



Efter maten vilade jag magen en stund, samtidigt som jag kikade facebook. Fixade lite ny energi, och tog nya tag, och städade ur ett av våra köksskåp! (Det där vi har matlådor m.m.). För det var såå stökigt, att när man skulle ha tex en matlåda/burk till jobbet, så hittade man inga lock. Och dem burkarna som låg längst in var fulla med smuts och döda spindlar, haha. Inte så fräscht att ha mat i dem då lixom. Och sen en massa bröte och skit, som jag inte ens vet vad vi skulle kunna ha det till, haha. Så slängde massa! Tog förresten ett före vs efter-kort!;)

Före:



Efter:



Slängde en massa som sagt, hehe. Och sen ska jag diska ur allt, så man ställer in det rent och fräscht igen. Så blev en hel del disk;p hehe.



Visst blev det fint?!:)

Nu ska jag kolla lite bloggar, + att jag pratar med Emma på MSN(: Och sen blir det väl förhoppningsvis sängen i tid! Så vi får helt enkelt höras imorgon igen!(: Sov så gott! Puss


Dagens outfit:


Ljusgrön/vit-randigt linne.
Militärgröna shorts.


Kort från dagen:


Katterna snodde en av påskfjädrarna som var kvar;p Här kommer Miley.


Haha, coolt kort på Wendela när hon hoppar efter fjädern^^

Kommentarer
Postat av: Natasha

TÄVLNING I BLOGGEN, VAR MED OCH VINN FINA PRISER.

hur du ska göra står precis i bloggen :D kom igen!

www.natashaandreasson.blogg.se

2011-05-11 @ 00:11:59
URL: http://natashaandreasson.blogg.se/
Postat av: Nicole

Kan du inte visa Kajsa? Är lite rädd för reptiler ;)

2011-05-11 @ 15:09:37
URL: http://nickys.se
Postat av: EMMAS

fin blogg du har :)

2011-05-11 @ 16:18:07
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa§

Kika gärna in på min blogg :D

2011-05-11 @ 19:08:27
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

shit, du är jätte lik min kompis! :)

2011-05-12 @ 12:09:19
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV; Tack detsamma ! :)

2011-05-12 @ 15:30:48
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0