Måndag!


Kort från förra veckan. (Solen som lyser in genom fönstret;p ).


Hej! FÖRLÅT! Men har varit så mycket nu bara, och har liksom inte prioriterat bloggen i första hand.. Hehe. Men ska bli bättring på det, prommise;)


Det som har hänt sen sist är väl i största drag Valborg. Hoppas ni hade en underbar kväll (och dag)!:) Sen har jag även vart uberduktig och städat ur altanen!! OCH gamla datarummet!! Alltså ni fattar inte hur det såg ut, som ett förråd typ, med saker på varenda liten cm-yta, från golvet upp till taket!! Men nu är det helt undan-röjjt!!, obeskrivligt skönt! Jaja.


Idag då.
Kom upp vid 9. Släppte ut Lucifer (hund) och åt frulle. Gick igenom lite blogg-listor, som jag ska försöka ta tag i, och bli medlem i snarast medans:) Det är ju bra om man vill ha fler besökare till sin blogg! Tror jag har hittat dem flesta nu iallafall;) Upp och klädde på mig, fixade hos Kajsa (ödla/grön leguan) (tände alla sol&värme-lampor, körde igång luftfuktaren, duschade henne, gav henne mat & färskt vatten). Fixade allt hos Ludvig (kanin), och sen blev det till att tvätta och sätta igång en diskmaskin.



Seen blev det till att dammsuga och torka golven! Suck. Men vart äckligt!! Dammtussarna var stora som fötter typ, hehe. Sen är det ju såå mycket bröte & skit på övervåningen just nu, eftersom vi håller på och fixar kontor m.m. där.. Så tog ju f** HELA dagen att plocka undan allt så man kom åt med dammsugaren och moppen. Och sen inte nog med det ställa tillbaka allt igen, tills det är dags att fixa det, haha. Får ta tag i det snarast! Hur som helst har jag fortfarande kvar min walk in closet, för hann inte med den igår.. Han endast med sovrummet, stora hallen på övervåningen, toalettenlilla hallen på övervåningen och trappen.. Sen han jag även med att flytta skrivbordet så den stationära datan fick plats, flytta ut den avlånga byrån (den ska in i min walk in closet), ställa pallen med skrivaren på- där den nu ska stå osv.
Kommer nog bli jättebra när det är klart!:)

Efter detta vart det dags att laga middag. Fick bli snabbmakaroner med brunsås och köttbullar med mammas hemgjorda lingonsylt:9 Haha. Men det vart helt okej, var vrålhungrig så!^^

Efter maten gick jag ut och lekte en massa med Lucifer<3 Efter en halvtimmas springande non stop, var klockan 19.30, och jag gick in för att fortsätta med allt.. Dammsög klart det som var kvar i stora hallen på övervåningen, ställde tillbaka allt som jag vart tvungen att flytta på för att komma åt, bäddade sängarna, hängde upp och vek in den torra nytvättade tvätten, hängde upp den nya blöta på torkstället och fixade iordning lite för kvällen. Sen tog jag kväll! Satte mig ner och kikade bloggar, mys! Vid 01.30 blev det sängen. Alldeles för sent när man ska upp 07.00! xC Jaja. Hörs "imorn" igen!;) Puss

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

Hej sötnos! :) Jag har lagt till min blogg på facebook, så om du gillar min blogg, gilla gärna den på facebook! :D Bara sök på "Pinkpiercing - photos by me" och gilla :D

Säg gärna till om du gillat på fb ^^

Om inte, tja, så gillar du inte min blogg, haha ^^

2011-05-03 @ 13:44:39
URL: http://photosbypinkpiercing.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åh tack så jätte mkt! jag länkar dig imorn :D

2011-05-03 @ 17:42:18
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

förlåt för att jag inte länkat dig tidigare men nu har jag gjort det, kram <3

2011-05-03 @ 18:38:23
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

skulle också behöva städa!

2011-05-03 @ 19:31:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sasha

sv; Tack så mycket :)

2011-05-03 @ 21:35:38
URL: http://sashas.se
Postat av: Elin

sv: Jamantackar! :)

följa via bloglovin?

2011-05-03 @ 22:54:39
URL: http://cheenockochjag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling om att vinna en ekologisk foundation och borste från smashit.se! Gå in och kolla! :D LYCKA TILL! :D

2011-05-04 @ 18:13:15
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0