Lördag!


Gamalt kort på mig och Lollo<3


Hej!:)
Är verkligen svin-trött nu(!), fast klockan "bara" är 00.45. Men så får bli en snabb uppdate, så får svar på kommentarer + länkningar osv vänta tills imorn!

Blev duschen direkt när jag vaknat. Frukost + att jag hann anmäla mig till 2 tävlingar medans.
Klädde på mig, och sen blev det jobb (på älsklingens företag).. Vi målade första omgången på huset vi byggde på en skola för ett tag sen som ni kanske läst..



Klara vid fyra-tiden, och då var jag vrål-hungrig, eftersom jag bara ätit frukost innan. Så vi åkte till affären, så köpte jag en färdig-portion där(a), mums!:9


Denna fick det bli:9


När vi väl handlat, kommit hem, ätit osv var klockan redan typ 18.30. Då blev det till att sätta igång en diskmaskin och en tvättmaskin. Diska allt som inte tål maskin + sopor

Tillslut blev det film och mys-kväll med chips + dipp och dricka, yammi!:9

Kikade på denhär filmen som vi lånade av Johan igår(:



Den var OK, men inte jättebra tyckte inte jag;p

Jaja, såg klart på den för ett tag sen, och då gick jag och hängde upp den nytvättade tvätten, bäddade sängarna och fixade lite inför kvällen. Så vi får helt enkelt höras imorgon igen!:) Sov gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0