Tisdag- Skövde!



Hej!:)
Gah. Idag skulle älsklingen till sjukhuset i Skövde för att kolla sin hand igen.. Så skulle jag få gå i affärer och lite sånt kul innan.. Tror ni inte jag sover som en stock ända fram till 10.30 då! Pallrar mig upp och väljer kläder + fixar mig, äter frukost, fixar hos alla djuren osv, och inte är klar fören 12.30! Så skulle vi dit, så ville jag ha middag (fick bli korv med bröd, hehe) + att vi var tvugna att ut och gå med hunden innan så han klara att ligga stilla i bilen sen.. = vi hann inte gå in i en enda affär!! xC Och efter sjukhuset hade älsklingen bråttom hem, så då hann vi bara åka förbi djuraffären och beställa hem mat till Kajsa (ödla). Var iallafall tvugna att handla mat i stan sen också, så efter allt vart ju inte vi hemma fören sent ändå! Då blev det mat, och eftersom jag vart deppig tryckte jag i mig ett helt paket med kakor + ett halvt glass-paket till fika(a), hehe. Och sen vart jag både trött och nere, så låg och myste i soffan med älskling till någon deckare typ, och somna redan vid 22.30. Suck, så idag är det baskenne mig skärpning som gäller!! ;p Hörs senare finisar<3 Puss

Dagens outfit:


Grå grovstickad polo-tröja (eftersom jag fortfarande har jätteont i halsen vill jag hålla den varm).
Ljusrosa lång t-shirt under.
Mellanblå tighta stuprörsjeans.
Vita små tyg-skor.

Kommentarer
Postat av: carl-philip

Fin blogg fan :D Jag driver en gayblogg och skulle bli glad om du kollar in :D Kommentera gärna :D Puss haj!

2011-06-22 @ 16:22:46
URL: http://callefille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0