Måndag!



Hej!
Ingen bra dag idag.. För det första har jag varit skiit-seeg.. Typ ingen energi alls! M.m. Tror kroppen inte riktigt återställt sig ännu efter allt jobbande.. Plus att jag fortfarande är jätte-förkyld! Så..
Men hatar ändå dagar som denna, då tiden bara går och man känner att man inte fått något gjort!
Har iallafall tvättat, diskat 2 maskiner, fixat hos alla djuren, vart ute och gått med hunden och älsklingen<3 , lagat middag- kyckling, jasmin-ris o curry-sås:9 Och senare vart jag både mätt och trött, så hamnade i älsklingens famn, fastnandes framför tv:n hela kvällen typ ;p NOT GOOD, men mys(a).
Vet inte hur många toa-rullar jag har snytit upp bara idag.. Bara rinner heela tiden! Plus att jag nyser konstant, hehe. Och det tar väl också på krafterna antar jag.. Men så nu ska jag lägga mig, och hoppas på att jag mår bättre imorgon, har ny energi, och orkar ta nya tag! Hörs då!:) Puss<3

Ps, för er som undrar så börjar jag jobba nästa vecka!:) Jobbar endast helg då också!:) Puss<3

Dagens outfit:
Fortfarande sjuk + hemma o äntligen ledig! Så klart att man passar på att gå i mjukiskläder(a).


Rosa/svart-rutig luv-tröja med dragkedja.
Svarta adidas-mjukisbyxor.


Smyckena.
Svart/rött armband.
Orange/vitt armband.
Ring med röd sten.

Kommentarer
Postat av: Marran

Hoppas du kryar på dig snart! Inge roligt att vara sjuk och på sommaren är det extra tråkigt.

2011-06-21 @ 09:02:26
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0