Tisdag och Onsdag!



Hej bloggen!
Måste börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Det beror på att jag inte mått speciellt bra de senaste dagarna.. Har hänt lite saker.. Som jag däremot inte kommer gå in på här! Men mina närmsta vet och har stöttat, och det har inget med mina nära att göra<3

Kan ju dock ändå gå in lite på vad jag gjort sen sist. Så här kommer en liten uppdate:

Tisdag:

(Observera att det var i måndags allting började). På tisdagen fortsatte det dock i samma spår! Dock mår väl hunden bra när jag mår dåligt, haha, för när jag mår dåligt vill jag vara ifred och tänka! Och då finns det inget underbarare (för stunden) än att gå låånga promenader bortom allt folk(!), bara få lyssna på tystnaden, andas in frisk luft i lungorna, och samtidigt gå bort all stel nervositet och få slappna av! Och ju dåligare jag mår, desto längre går jag, haha. Men han ställer mer än gärna upp, och lunkar glatt med svansen i vädret bredvid^^ Tack för att du finns Lucifer<3 Du får mig att må bra!




Städade köksbordet och ställde tillbaka alla mina skor (från hallen upp till min walk in closet). Pratade av mig med Carro i telen, behövligt!<3 Lagade middag- skalade potatis, o till det fick det bli köttbullar, gräddsås och lingonsylt, mums!:9
Efteråt åkte jag in till stan och mötte upp kära mami. Vi åkte och tankade min bil, och sen vidare hem till dem för fika. Satt ute på balkongen till 23.30, pratade och åt glass, behövligt behövligt behövligt!<3
Väl hemma hos mig igen strax före tolv, hade älsklingen kommit hem, så kröp ner intill honom och somnade i hans famn<3


Onsdag:

Idag mådde jag skit-dåligt verkligen! Så gick en låångis med hunden, och sen har jag mest legat i soffan och varit halft förstörd! Tänkt, gråtit o sovit om vart annat. Inte kunnat koncentrera mig på något!xC Kul ledighet lixom!! Hade verkligen sett fram emot dessa 4 dagar- och hade tänkt hinna med en massa!! Men så händer all denna skit!!x'( Har verkligen försökt att rycka upp mig, men när man mår så pass dåligt orkar man ändå inte, och tankarna lämnar inte ens huvud en sekund!
Dock hände ett litet mirakel, som fick mig att få pusta ut lite iallafall, SKÖÖNT!

En rolig sak hände iallafall, och det var att vi var ännu en hus-visning!:) Denna gången hängde även älsklingens pappa o Lasse med, hehe^^  
Till vår förvåning var huset faktiskt helt OK (vi hade nästan tappat hoppet lite kändes det som).


Här kommer detta husets för- och nackdelar:
+ låg fint på landet utan grannar.
+ hade en verkstad till älsklingens företag.
+ nära till stan & jobb.
+ en stoor fin balkong<3
+ många rum.
+ stor bo-area.
+ bra pris.

- inget varmvatten i huset.
- inget badrum.
- övervåningen är inte helt färdigbyggd.
- elen är riskabel.
- inga frukter/bär eller blommor i den stora trädgården (dock kommer jag att så, men det tar ju såå lång tid innan det tar sig!!).


Men så vi är väldigt intresserade, och hoppas på att ingen annan hinner lägga bud till den 8:e eller om det var den 15:e augusti (mäklaren som måste vara med då köpet görs har nämligen semester tills dess;P ), för då är huset förhoppningsvis vårt;D Det var alltså ägaren till huset nu, som visade oss runt privat idag!:)


Såhär ser det ut:

Inga grannar så långt ögat kan nå, utan det är 2 ladugårdar som syns i bakgrunden.


Väl hemma på kvällen igen, ville jag helst bara krypa ner i älsklingens famn framför en film, och bara få drömma mig bort! Sagt & gjort, vi hyrde film, poppade popcorn o hoppade i myskläderna^^ <3

Denna fick det bli:

Helt klart värd att se om ni inte sett den. Får 7 stjärnor av 10 utav mig;)


Nu går jag bara runt och hoppas hoppas hoppas att tiden går super fort, att vi får flytta in, att allt blir underbart, att allt annat som jag mår dåligt över löser sig, osv!!!

Kommentarer
Postat av: Marlene Zufic

Tack för ditt grattis Zandra=)

2011-07-29 @ 23:43:06
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0