Uppdate + Söndag!


En stor puss till er från mig!


Hej sötnosar!:)
Vad roligt det var att logga in på bloggen igårkväll efter jobbet, och se hur många som har tagit sig tid för att kika in på min blogg. Några har även lämnat en söt kommentar, och sådant blir jag så glad över!
 
*Jag svarar på alla mina kommentarer, så tveka inte att skriva om ni undrar över något eller liknande!:)
*Jag älskar även att vara med i tävlingar (både om prylar & om att bli dagens blogg exempelvis).
*Och jag gör gärna länk-&bloglovin byten
:) Så nu vet ni!;)

Allt det som jag skrev på dem första raderna i detta inlägg, har jag endast en tjej att tacka, och det är ingen mindre än Ida, som driver bloggen adaras.se. Jag fick nämligen den stora äran att vara med i en intervju på hennes blogg. O snacka om att jag blev glad när hon frågade!:D Hihi<3





För att komma direkt till min intervju kan ni klicka HÄR.


Ber också om ursäkt för att jag inte bloggade i lördags.. Och måste tyvär göra er besvikna genom att säga att jag endast jobbade heela dagen:/ Var inte hemma förens vid 22.30, och då överraskade min älskling med pizza^^ Dirr efter den sten-somnade jag i hans famn, och hade inte en tanke på att blogga(a). Hehe.

Söndagen :
Skit-dag rent ut sagt! Började med att jag vaknade sent, stängde av alarmet i sömnen, och sov som en stock fram till 11!! Jag menar, jag somnade 00.00 kvällen innan, och hur f*n lyckas man då sova i 11 TIMMAR?! Sjukt! Ångest! Som inte nog med det, krånglar det hela "förmiddagen", så fick ingenting gjort!xC Men så vid 14 vart det bara att rycka upp sig ändå, o ge sig ut i regnet för en långpromenad med hunden. Gud så skönt det var att komma hem och få krypa ner i ett varmt bad efteråt! Kände mig inte allt för fräsch, då håret låg slickat som en dränkt katt, och fukten från regnjackan gjorde en ju helt kletig typ.. Jaja. Gav Kajsa (ödla/grön leguan) och Ludvig (kanin) mat, och sedan åt jag själv upp pizzan som blev kvar från igår. Underbart att slippa tänka på att laga mat en dag som denna iallafall;p Sen vart det bara att stressa järnet för att hinna fixa o klä sig innan det var dags att åka mot jobbet. Stängning som vanligt typ, så inte hemma fören strax över 22. Då blev det god mat och sedan kröp jag ner i sängen med en påse chips, min älskling och en film innan vi slocknade i varandras famnar^^ JAG ÄLSKAR DIG!<3


Kommentarer
Postat av: EKO Lisa

Hittade hit via adara! Jättebra intervju med dig där:) Det måste vara roligt att ha så mycket djur också^^

2011-07-18 @ 23:35:03
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: hjjonsson

Ska vi göra länkbyte/bloggbyte? :)<3

2011-07-19 @ 00:05:57
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Marran

jag läste intervjun och tyckte den var jättebra! Jag tror säkert du kommer lyckas med din dröm att ta hand om och rädda sjuka djur!

2011-07-19 @ 14:59:20
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: Nathalie ^^ ♥

SV; Tack! blir jätteglad när folk uppskattar min blogg :) Din blogg är också jättefin! Följa varandra på bloglovin? <3

2011-07-19 @ 19:11:53
URL: http://nathalieliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0