Måndag!



Hej!
Idag har jag vart ledig, underbart! Sov ut och pallrade mig upp vid 9.30. Då blev det frukost samtidigt som jag satt med en av alla mina utbildningar. Är inte klar med dem än!!:o Betade iallafall av ännu en, som jag blev klar med runt ett.


Passade på att fixa naglarna när jag ändå bara satt framför datan:)

Då vart det fika-dags, valde kläder och klädde mig, gjorde mat till Kajsa (ödla), fixade luftfuktigheten och duschade henne.

Idag har jag på mig detta:
1). Observera att jag har gått i obekväma arbetsbyxor hela veckan, så längtade efter mjukisar!
2).
Ser ut som att jag har värsta öl-magen, haha. Men orkar faktiskt inte bry mig om att ta ett nytt ;p


Vit tunnt stickad t-shirt med tryck.
Grå mjukisbyxor.


Skorna.


Gick ut på långpromenad med hunden, och sen vid 16.30 åkte jag in till stan för lite ärenden. Hämtade upp mami och sis som sällskap<3 så åkte vi och tankade o handlade. Köpte hundmat, kattmat, o mat till mig o älsk.


Denna deo fick även följa med mig hem ;p

Väl klara följde jag med dem hem på fika. Och oj vad jag åt! Stekt potatis + korv, kräft-macka med majonnäs, jordgubbar o grädde, massvis med kakor o "bakelser".. MUMS!:
Väl hemma igen blev det en kort paus, och sen ställde jag mig o gjorde korvstroganoff till imorgon!:)
Sen blev det mat igen! Fattar inte, har ätit som en häst idag, har inget stopp!! Är fortfarande inte "mätt", utan känns som att all mat bara rinner rakt igenom, höhö.

Jaja. Blev lite kvällsmys genom att läsa favorit-bloggarna, och nu ska jag väl börja dra mig mot sängen eftersom vi ska åka om 6 timmar! Ska till Skövde imorn.. Älsklingen har tid för sin hand igen 7.30, och innan det ska vi förbi hans jobb osv. Gah, är verkligen inte trött, och det är såå varmt!! Sen blir jag på dåligt humör när jag vet att jag inte kommer få sova något i natt ;p
Jaja, hoppas ni har haft en bra start på veckan, så hörs vi imorgon igen!=) Puss babes<3 


Kort från dagen:


Sötnosen ligger ute på entre´n o sover^^ <3
(Ps, han sitter fast i långa longer-linor, så han kan gå fritt över hela gården, fast ändå inte springa ut i gatan osv=) ).


Kommentarer
Postat av: aagnes

Ställ en fråga till mig?http://www.blogresponse.com/agness

2011-07-05 @ 12:34:43
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: Matilda

söt hund ^^

2011-07-06 @ 00:57:15
URL: http://minimojen.com
Postat av: Ida

ååh gud vilken söt hund vad heter den? vad heter den där rasen nu igen? :) kram

2011-07-08 @ 18:19:25
URL: http://llivetleker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0