Fredag- Skövde!



Hej bloggen!:)
Hade ett långt jobb-pass igår, så skönt att få sova ut idag! Sov till 10.30. Då bestämde sig jag o älsklingen för att åka till Skövde.. Dels för att Kajsas pellets var slut, o vi hade lagt undan en påse på Zoofia´s djurhörna. Sen höll min mascara på att ta slut, o de är ju ett måste att ha, + att det kanske kunde vara skönt att komma ut lite oxå, eftersom jag bara suttit med utbildningarna o jobbat hela veckan!

Sagt och gjort. Hittade allt jag sökte, + att ett par skor fick följa med mig hem :D Det var tur att jag hittade dem iallafall, för var nere för att alla mina favorit-butiker är sånna som har sommar-stängt!:( Och när jag blir nere (som när jag bara jobbar hela tiden), är shopping (på mina favorit-butiker) en mycket bra medecin(a), då man alltid hittar något underbart där! Men nu har inte jag kunnat shoppa på någon av dem i varken juni, juli, och nu kanske inte augusti heller! x'C Buhu! Men så hittade jag skorna iallafall som sagt, och då blev jag lite gladare iallafall:) Jaja.


Dagens köp: skor, mascara, pellets till Kajsa, topps ( o tandkräm ;p ) :) 


Väl hemma igen var vi egentligen bortbjudna på middag o film hos Rickard H, men vart så trötta, + skulle jobba dagen efter osv. Så vi stannade hemma.. Gjorde bara korv med bröd till middag, o sen satte jag mig vid min gamla data o laddade ner lite bilder, då mina började ta slut här;p Så nu har jag massa nya att visa! Orkade inte riktigt göra något så, då klockan var mycket + att jag var deppig för att jag jobbar heela helgen (som vanligt), och sen bara ledig måndag, för att upp o jobba värsta passet på tisdag igen;p Också fortsätter veckan i det spåret. Har huur mycket som helst att göra här hemma som jag inte hinner med:( Jaja. Jag får tänka på lönen som kommer att komma. Första lär ju bli kul, kommer känna mig som en miljonär;D Haha.

Hur som helst så satt jag o pillade med min blogg? Hehe. Tog bort en massa onödiga inläggskaffade mig en ny o fräsch tävlings-blogg (http://zandrastavlingsblogg.blogg.se), laddade lite kort som jag inte laddat ännu på vissa datum, o gjorde fint. Så nu är dem fixade iallafall. Inte det viktigaste om man säger så, men orkade som sagt inget annat typ:(
Sen har inte jag o älsklingen haft en myskväll ihop på över en månad(!), för båda har bara jobbat osv.
Så kröp ner hos honom i soffan, o sen fastnade jag där ända till 02.15 då vi gick upp o la oss, hehe. Som sagt var jag inte tipp topp denna dag;p Seg efter allt jobbande, och seg för jag visste vad som väntade dagen efter och den kommande veckan;p hehe. Nej nu ska jag sluta gnälla!
Hoppas ni har det roligare, hehe. Puss

Dagens fråga:
Jobbar ni, eller är ni lediga?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0