Bad + Skövde (Torsdag)!


Jag och Emelie flummar, saknar faktiskt den tiden lite- men inte skolan! Haha.


Idag var det sista dagen på min 4-dagars ledighet. Eftersom jag mestadels bara gått o mått dåligt som ni vet, hade jag ångest o ville bara komma bort! Så ja ringde min kära mami o frågade vad dem skulle hitta på dagen till ära. Som tur var skulle dem åka o bada + åka till Skövde, så då hängde jag med!:)
Vi åkte till ett bad som låg en ganska bra bit utanför Skövde, kommer dock inte ihåg vad de hette..

Badplatsen.


På stranden hade dem beatch-volleyboll.


Min första dag på stranden denhär sommaren(!), och solen kikade nog inte fram en endaste gång!xC Det var jätte-molningt, kallt o blåste typ halvt storm! Låg med både tröja o filt över mig, men frös jättemycket ändå, kul lixom!! Suck. Jaja..

Hann läsa typ 2 sidor innan vi drog o åt istället, hehe.


Fanns även en pizzeria där, där vi åt middag:) Dock hade dem endast ute-servering, så fick ju sitta ute i stormen o frysa ihjäl medans man åt xC Flög pizza-kartonger o dricka-burkar överallt, hehe.




Efter maten stannade vi bara några minuter, o sedan åkte vi vidare mot Skövde. Medans pärona gick på biltema, sprang jag o sis bort till Rusta o ÖB:) Dock kom dem bort dit sen o höll oss sällskap:)


På Rusta köpte jag bland annat:
3 snygga diskborstar, i färgerna svart, rosa o lila.
Duschgele´ till älsklingen (han hade inte mkt kvar hemma).

På ÖB köpte jag bland annat:
Dentastix (rengör tänderna) till hunden.
Tvål till köket- doft persika.
Rosa servetter.
Tändvätska (våran var nästan slut, o de måste man ju ha till grillkvällarna;)).

Sist åkte vi till Maxi för att handla mat. Dock var jag o mami bara tvugna att springa in på Ginas rea^^
Där hittade jag ett par snygga bikini-trosor:)


Väl inne på Maxi blev det, förutom massa mat, hårfärg (min utväxt börjar bli fruktansvärd) o värmeskyddskräm.

Färgen är BlackBrown givetvis;)

Sen eftersom jag mått så pass dåligt + haft det jobbigt i allmänhet, tröst-shoppade jag mig ett par grymt snygga skor(a)

Som vanligt är dem såå mycket snyggare i reality! Fyndade dem på rean för 149:-




Blev lite fika efter shoppingen, och sedan åkte vi hemmåt o förbi bensinstationen som slutstation, för att hämta mitt paket som kommit från bluestore:)

Detta var vad jag valde för mitt presentkort:


Äntligen har jag en Volumini Styler:D Som man använder i hårbotten för volym!:)


Efter år av hår-färgning, löshår, daglig användning av plattänger o locktänger osv, börjar håret tillslut ge upp. Tappar sjuukt mycket hår när jag duschar, och där mina spännen från löshåret brukar sitta har jag blivit jätte-tunnhårig! Eftersom dem alltid sitter på samma ställe, och drar med sig något hårstrå varje gång jag tar av det, känns det inte som det är mycket hår kvar på mitt stackars huvud snart, haha. Så hittade jag denhär krämen!


Såhär står det om den:
Wella Lifetex Balanced Anti Hair Loss Lotion
Salongspris: 139 kr

Tränger djupt in i hårbotten, stimulerar
hårbotten och motverkar håravfall.

Användning:
Shamponera och handdukstorka. Applicera
direkt på hårbotten sektionsvis. Massera
varsamt med cirklande rörelser. Skölj ej
ur. Styla som vanligt.

Dock tar ju saker o ting slut så fort, så passade på att köpa upp hela 3 flaskor när jag ändå var igång, hihi. Hoppas dem är bra!

Tappar ni mycket hår när ni duschar osv?!:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att du är med i tävlingen om en splitter ny cykel. Idag avslutas den, så håll tummarna på att du blir den lyckliga vinnaren! :) :)

2011-07-31 @ 01:24:56
URL: http://louiseoden.blogg.se/
Postat av: Evelina King

Tillbaka efter flytten! :D

Svara gärna på frågan i senaste inlägget!

2011-07-31 @ 12:10:54
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0