Torsdag!


Jag & älsklingen, balder, liseberg^^ <3


Får bli ett super-snabbt inlägg nu innan sängen.
Jag tror jag dör! Stressad som tuusan, för har sjukt mycket att göra innan vi åker till Skåne över helgen.
Fattade inte hur endast morgondagen skulle räcka till, och tror ni inte då, att mitt i all denna stress, så ringer jobbet och ber mig komma o jobba hela dagen imorgon!! Alltså jag är ju körd! Kommer åka hemifrån vid ca 12 (morgontrött & seg som jag är kommer jag endast hinna gå upp, fixa mig, & gå en promenad med hunden innan- om ens de..!). Sen kommer jag hem efter jobbet igen vid sju! Och då kommer jag vara så trött, att jag inte orkar stor-städa hela huset, packa allt, fixa allt som ska fixas (vi ska ju låna ut vårat hus under helgen, så då måste det ju vara relativt fräscht iallafall!). För att sedan pallra sig upp svin-tidigt på lördag morgon o åka iväg!
Gaah.. Jaja.


Idag då, var helt slut efter allt jobb, så sov som en stock ända fram till elva! Gud så behövligt kan jag ju säga!
Upp för frukost, satt och bara njöt av "ledigheten", tävlade medans osv.
Klädde på mig:

Lila luvtröja med dragkedja (fått av Jonna).
Vitt långt fodral/brottar-linne under.
Lappade stuprörsjeans.


Gick en låång promenad med hunden, hemma igen vid tre(!), o då blev det fika + att jag tävlade medans då också(a) :)
Satte igång en diskmaskin o diskade upp allt som inte tål maskin + torkade alla bänkar.
Sen åkte jag o älsklingen på en lägenhetsvisning. Denna var helt OK, men måånga som tittade, o troligtvis även många som kommer lägga bud, suck. Den jag skrev om sist är ju bara att glömma, uppe i föör mkt!:(
Väl hemma igen vid sju slängde jag in en frys-pizza i ugnen. Kändes skönt att slippa tänka på att laga middag just idag! Vid halv åtta fick jag ju det roliga beskedet då- jobb. Så då vart jag lite deppig, så kikade lite favorit-bloggar en stund för att bli på bättre humör, haha. Sen blev det duschen- storrengöring! Så nu känner jag mig mega-fräsch, för har även precis noppat ögonbrynen o målat både tå vs finger naglarna<3 Ett måste till helgen! Tänker inte gå med skabbiga fötter o händer! Euu! Haha.
Nu har det äntligen torkat, och jag är klar med bloggningen. Så nu ska jag kissa hunden o borsta tänderna, sen sängen! God natt! Puss 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan hur hann ni ta det kortet i balder karusellen. Köpte ni det. Hur hann du gå ut på nätet och skriva när du hade så mycket att göra. Kramar

2011-08-19 @ 09:41:05
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan!



Vinnaren i Top Lady-tävlingen är nu avslutad, kika in på bloggen för att se om det var du som vann! Passa gärna på & var med i mina andra tävlingar också om du inte redan är det :).



Kram

Nathalié

2011-08-19 @ 18:50:43
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Vill också på liseberg:P



/E

2011-08-20 @ 00:06:54
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0