Tisdag!


Oldie på mig o Emelie.


Hej bloggen!:)
Tänkte bara skriva att jag börjar blogga som vanligt imorn igen. Känner att jag inte har så mycket att skriva om denhär dagen. Har inte hänt mycket heller, mest tagit tag i allt.. Så som en riktigt låång promenad med hunden, badat- storrengöring! Lagat middag- köttfärssås, spagetti o grönsaker, hela kvällen (19.00-21.30) nu har jag ägnat åt Lucifers päls.. Redit ut tovor (han har aldrig haft en tova i hela sitt liv.. Men nu märkte jag bakom hans öron- där borstar man ju inte så precis, utan det är ju mest på "kroppen" man gör det. Men så hade han fått rejäla tovor där, så fanns inget annat att göra än att klippa bort dem! Så nu är han helt kal bakom öronen- ser ut som han har en sjukdom typ & allt håret har ramlat av där, haha, men men, det växer ju ut igen, & då ska jag vara nogrannare & även borsta där! Snacka om att hans hud var helt röd & lite infekterad där under, hade ju inte fått någon luft på år & dar typ, hehe, men så man riktigt såg hur huden tyckte det var skönt att vädras, hahaha). Borstade sedan igenom hela honom och letade fästingar. Hittade 2 stycken som jag tog bort. Ränsat kattbaljan, skurit upp mat till Kajsa (ödla/grön leguan) & duschat henne.
Nu har jag precis satt igång en diskmaskin o bloggat ändå;P Hehe. Ska äta lite god kvällsmat nu, medans jag kikar in favvo-bloggarna:) Hörs imorn babes!<3 Puss

Kommentarer
Postat av: vaniish

sv; lägger till dig nu ! ;)

kram

2011-08-24 @ 22:10:31
URL: http://vanjaboricic.blogg.se/
Postat av: S A R I S

hejhej!

Kan du lämna en fråga till mig på min frågestund?

det skulle vara snällt!

http://sarisfoto.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment

Kram! :)

2011-08-24 @ 22:24:04
URL: http://sarisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0