Skåne med massa vänner över helgen (lör-sön)!



På lördag morgon bar det av. Det var jag, älsklingen, Rasmus, Hansson, Yngve, Malin, Jonas, Marcus o Johan:) På vägen ner stannade vi ett värdshus och åt. Jag valde "biff" med stekt potatis, champinjonsås o lingonsylt:9 Andra stoppet blev Väla shoppingcentrum;) Dock hittade jag ingenting, så det vart lite tråkigt:( Eller jo, var tvungen att köpa schampo o balsam, då jag glömde de hemma! Fick bli dessa:

Barnängens Aloe Vera Yoghurt- schampo & balsam:)
Man känner sig så fräsch efter att ha använt aloe vera-produkter^^


Sen köpte jag denhär tidningen, för att ha något o läsa i bilen(:


Efter detta åkte vi till ett tropikarie som ligger i Helsingborg (var där även förrförra året, haha)!=) Men så kan ju nästan säga att detta blev "min dag", och morgondagen blev "älsklingens dag"^^ För både Väla och tropikariet var ju för min skull;)

Dem hade några små hajar där iallafall. Gud vad jag älskar dessa ståtliga djur! Havets kungar utan tvekan!<3 Någongång i mitt liv SKA jag simma bland dem- i friheten!!



Dem hade gröna leguaner, precis som min Kajsa<3<3<3



Även massor av lemurer som sprang fritt:)


Också självklart ormar, krokodiler, ödlor, spindlar osv:) Men får räcka med dessa kort;P

Åkte en snabbis till hotellet för att lämna av alla saker. Ett jättestort hotell med eget bad, gym osv. Men hann tyvär aldrig utnyttja detta, då vi endast sov där;P 

Drog sedan ut på direkten, för att leta upp något matställe. De flesta drog till någon restaurang, men jag var såå sugen på friterat, och då det inte fanns någon bra kina-restaurang eller liknande fick det bli donkens cicken MC nuggets, hehe. Inte alls lika gott på långa vägar, men men. Även Rasmus & Hansson hänkade på.
Efter maten mötte vi upp dem andra igen för att dra ut på kvällen och kolla runt. Massa bilar & massa folk över hela Helsingborg denna helg!

Det är 50 i stan..



Men kan ju säga att det gick liite fortare än så;) Haha. Det gäller att se upp när man går över gatorna här;P



Som ni ser går knappast hjul-spåren rakt fram på vägarna här;P



Drog tillbaka till hotellet vid tolv-tiden för en dusch!



Avslutar lördagen med detta kort på älsklingen, Johan, Hansson o Marcus.


Söndag:
Upp tidigt för frukost på hotellt, MUMS!:9 Det bjöds på sjukt mycket: Äggröra, köttbullar, prinskorv, bacon, vattenmelon, honungsmelon, ananas, nybakat bröd, alla sorters pålägg du kan tänka dig, jag tog: philadelfiaost + gurka på mina smörgåsar. Nypressad juice, te´, yoghurt me valfritt till, jag tog: torkade banan-skivor (naturgodis ni vet), solrosfrön, pumpakärnor m.m. ägg osv osv. Guud så gott det var, tänk om man kunde få sån frukost varje dag;P Tillbaka till rummet för att packa och sedan bege sig mot Vallåkra-träffen 2011! Gick där heela dagen, och till middag fick jag äntligen mina friterade räkor med jasminris o sötsur sås!xD Blev helt exstas, haha, åt upp heela portionen, och den var inte liten kan jag ju säga;) MUMSMUMSMUMS! Haha.

Några kort från dagen:




Snygg lastbil med "Pirates of the Caribbean"-motiv:)



Lite väl lyxigt kanske, med 2 tv-skärmar, tv-spel osv i kofforten, hehe.





Ja, fanns endel snygga bilar där..


Själv drömmer jag om en "lime"grön bil med reptil-design!<3
Svårt att förklara men, typ, om ni lägger ihop dessa bilder här nedanför till EN bil, hehe:

Kanske inte just denhär modellen men, en sån grön iaf!


Sen världens vackraste orm (trädpyton) som motiv!<3 (Eller varför inte min älskade Kajsa)?!


Så sjukt jävla obeskrivligt vacker!!!<3<3<3


Men så det blir typ såhär:

Fast självklart snyggt påsatt, haha! Och sen ska det ju täcka hela motorhuven osv!<3


Lätt världens snyggaste bil, design by Z andra! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-11/#comment

2011-08-23 @ 18:34:28
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-08-23 @ 19:51:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

- nice!

2011-08-23 @ 19:53:26
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0