Onsdag- Kusten!



Helt sjukt underbar och välbehövlig dag!
Jag var ledig, det skulle bli jättefint väder, + att jag jobbar massa denhär veckan, så kände att för att orka behövde jag komma ut lite också! Så skulle familjen till kusten, så då hängde jag på!:)

Började med att åka mot Uddevalla för solning & bad.



Dock har ju jag den vanliga turen med vad det gäller sol, så den tittade knappt fram under hela tiden vi var där! Men det var ändå varmt iallafall som tur var!;P

Min och systers plats.

Vi köpte glass och sis var glad^^




Ett till kort på sis från stranden:)


Vid halv fyra åkte vi vidare mot smögenbryggorna för middag!=) Myyys!



Vi köpte maassor av rökt lax, rökt makrill, färska räkor, baugette-röror osv, och gud så gott det var!:9 Har inte ätit så mycket och SÅ gott på länge!<3


Några av de populära fiskebodarna på Smögenbryggan.

 
Vi satt på en bryggkant intill vattnet och åt, mys!


Gick även i bodarna på bryggan, och titta vad jag fick utav min älskade mamma!!:D

Dessa rem-sandaler hade hon kollat in för ett tag sen, men tyckte det var liite to mutch att ge 400:- Nu var dem på rea, och jag fick dem!!:D:D


Hund-leksaken köpte jag till Lucifer, då vi var i detdär roliga tältet med massa prylar=)

Vi åkte även förbi Maxi på Torps, för att handla lite innan vi åkte hemmåt efter en underbar dag!<3


Där köpte jag, förutom mat o kattsand, denna fuktkrämen till annsiktet för 36,90:-, då min nästan var helt slut hemma:)




Dagens outfit:


Mami körde på brun lång tischa med guld-detaljer på axlarna, tillsammans med guldiga sandaler;)


Jag hade på mig: ett gult spagetti-linne, svart kort vippig kjol och gula flippflopp:)

Kommentarer
Postat av: Amanda - myworld

Fina bilder, såg ut som en trevlig dag :)

2011-08-05 @ 08:49:53
URL: http://blackeys.blogg.se/
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Hur mår du? kram :)

2011-08-05 @ 16:58:44
URL: http://smalls.blogg.se/
Postat av: Linda

verkar som en härlig dag trots brist på sol. vilket fynd med skorna också! :)

2011-08-05 @ 23:20:26
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0