Onsdag!



Aloha!:)
Är sviin-trött nu, men tänkte ändå blogga lite snabbt innan jag lägger mig.
Gud vilken dag det har varit idag alltså.. Så seeg m.m.. Har jobbat i stort sett hela dagen. Innan det klev jag bara upp, fixade mig, gick ut en jättesnabbis med hunden, och åt en färdigportion med mat till middag innan jag åkte iväg. Hemma vid 22 typ.. Slutade 20.30, men handlade lite innan jag åkte hem. Sen glömde jag ju det viktigaste- chokladen;) haha, så fick åka förbi coop också, hehe.


På jobbet var det egentligen min sista dag.. Men har fått en tid på måndag bland annat också.. Men så chefen kom upp med en jättefin tårta idag, där det stod- Tack för den här tiden Zandra, med marsipan-ros osv osv på^^ 
När jag kom upp på min rast vid fyra, hade hon dukat upp till mig osv, så satt vi 2 där- fikade, pratade o mumsade på tårta, haha:)
Världens bästa chef är hon, förutom att hon inte fixade mer jobb åt mig ;P Haha^^


Jaja, på jobbet var det iallafall förutom det jag redan skrivit, seegt.. För var knappt några som handlade idag = finns ingenting att göra! Och när det inte finns någonting att göra, går tiden låångsamt! Men nu är denhär dagen äntligen över iallafall!^^


Har precis svarat på alla kommentarer, o just det ja, jag har vunnit en tävling igen :D Denhär gången vann jag en snygg korsett värd nästan 700:- !! Inte fy skam;) Vilken jag valde får ni se när dem dimper ner i min brevlåda;)
Nu ska jag släppa ut hunden så han får kissa, gå upp o ta bort sminket, byta om till pyjamas, borsta tänderna, fixa kvällen hos Kajsa osv och sen lägga mig! Vi hörs imorn igen babes:) Puss<3

Kommentarer
Postat av: Marran

Vilken gullig chef! Du kanske kan få jobba lite extra där i framtiden?



SV:

Haha ja vilket långt svar jag fick :P Verkar som du/ni har tänkt igenom det här noga och det kommer nog bli bra, vem vet du kanske börjar trivas vi lägenheten ;P Själv stormtrivs jag i lägenhet.

2011-08-18 @ 10:35:30
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

2011-08-18 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0