Lördag!



Gud så trött jag är! Har ju självklart gått och blivit förkyld, så inte allt för pigg!
Idag var jag leedig, och ni fattar inte vad skönt!! Har inte haft en hemma-dag på en hel vecka!
Började med att sova ut, vaknade 11.
Tog bort en synlig fästing på Lucifer (måste gå igenom honom nogrannare imorgon!).
Sen satte jag mig och beställde saker för mitt presentkort bluestore.se till frukosten!:) Vad, får ni som skrivet innan se när dem kommit;)
Klädde mig och fixade lite fika, samtidigt som jag kikade tv-bilagan. Dock var det inget roligt alls på tv:n idag!

Dagens outfit:

NY tröja (av Jonna). Vit med 3/4 ärm, blå/röd krage & ärmmuddar. Röda siffror + ankare-tryck.
Beiga prasselbyxor, som är lätta att spänna upp till pirat om det blir varmare ute.


Skorna. Röda höga fejk-converse.

Vid tre-tiden kom älsklingen hem och frågade om jag ville åka o fiska med han o Lucifer. O självklart tackar jag inte nej till sällskap!;) Vi åkte till grann-byn Fl.. ;) Var en ubermysig gång-stig genom skogen som vi gick där!=) Pratade framtidsplaner och hade det allmänt mysigt när vi gick där hand i hand^^ <3

Kolla vad fint det var där! Levde massa kräftor i vattnet där med som vi såg!:)



Lucifer bakifrån;P Det är såhär jag jämt får se honom;P Nu har han förresten ingen "pinne" till svans längre, eller vad säger du Emma?;)



Hans "baklår" är också väldigt långhåriga^^


Bara för att ni ska förstå vad jag menar med att han hade "pinn-svans", laddar jag ett kort på när han var valp;)


Som sagt, han har fått en del päls sen då;) Hehe, sötnosen då^^ <3


Observera att han har sele på sig här, därav "bandet" runt magen. Just nu är han korthårig på sidorna, för vi har tagit bort all vinter-päls! Men det växer ut kan jag lova!^^

Självklart måste han i och pröva vattnet där vi var!;P


Hemma vid sex;P Då hjälpte älsklingen mig att laga en snabb middag (han hade redan ätit). Fick bli nudlar & wokade grönsaker bara.
Sen var det dags för film/mys-kväll med chips, dricka osv :9
Blev att vi kikade på denhär filmen som gick på tv:n

Helt ok! Men får 4 av 10 stjärnor av mig:)

Nu sitter jag och snabb-kikar lite på blocket (ketegori: kläder & skor), och har precis bloggat;) Har även svarat på alla kommentarer:)

Ska bara kika klart på blocket, sen måste jag ränsa kattbaljan varken jag orkar eller inte;P Men sen blir det iallafall sängen, för är som sagt skit-trött! Men vi hörs imorn igen!:) Hoppas ni har haft en bra lördag! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, den är jätte fin! Den är ganska kort, men den täcker magen och tajt är den också :). Ryggen är delvis öppen.

Jag brukar också ha storlek Medium och denna tröjan passar mig bara att den är tajt i armarna, men det har många tröjor förmågan att vara på mig.:)

2011-08-07 @ 11:14:40
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: Du får inte glömma att tävla;D

2011-08-07 @ 13:07:45
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Nathalié -Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra trots förkylningen. krya på dig! Jättefin hund :).



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-07 @ 13:57:27
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha nej han har blivit riktig liten nallebjörn ^^

2011-08-07 @ 16:48:10
URL: http://emma90.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0