JAG KLARADE DET!



Nu är jag hemma igen! Gud vilken helg det har varit! Och gud vad stressigt det har varit det senaste!!! Alltså ni fattar nog inte hur sliten min kropp är just nu!! Sitter bara här o skakar!! Sist jag skrev var det torsdag.. Och redan då satte helvetet igång.. Upp tidigt för att åka iväg o jobba, blev inte många timmars sömn eftersom allt skulle fixas, hann inte med någon mat heller- så gått utan hela dagen typ.. Hemma igen vid 19.30, då vart de bara att sätta igång o packa o storstäda hela huset eftersom de skulle lånas ut över helgen.. Så att ens hinna gå o lägga sig den natten var ju omöjligt!! Klockan 06.00 började jag iallafall sminka mig o så för avfärd.. Åkte iväg- höll igång heela dagen nere i Skåne, hemma från kvällens bravader vid 00.30. Då blev det dusch, fix osv osv på hotellet. Helt galet trött eftersom jag inte sovit natten innan o jobbat på de osv. Men ingen sömn denna natt heller, utan klockan ringer 05.20 då det bara vart o fixa sig igen, ner o äta hotell-frukost o sen iväg på söndagens aktiviteter.. Gick heela dagen, o satt inte ner för första gången fören vi åkte hem.. Hemma hos oss rätt sent sen på söndag-kväll, o var så trött så höll på att somna ståendes o visste knappt vad jag hette! Men bara till att fixa allt o sen ringde alarmet 05.30 för jobb igen!! Ingen lunch-rast på jobbet, så fick inte äta fören vid 15.30, vilket är 8,5 timme borta på tom mage. Snacka om att det var gott me mat sen;) Decka utan att veta om det för var såå borta, o nu har jag precis vaknat lite smått stressad- för måste äta o ge mig ut me hunden på långpromenad innan de blir mörkt! Gah, mina ben orkar inte ens hänga ner från stolen här nu o jag är som sagt helt skakig! Men det är det fan värt, för fyfan vad stolt jag är över mig själv!!! JAG KLARADE DET, OCH NU ÄR DET ÖVER!!! Det var nämligen min sista "schema-lagda" dag, och den känndes VÄÄÄLDIGT långt borta för ett tag sen, o jag fattade inte hur jag skulle orka det sista! Men jag tog tag i mig själv, droog mig bort mot jobbet osv- och nu är det ÖVER!!! Och det känns så jävla bra att jag dag ut och dag in pallrade mig dit och alltid gjorde mitt bästa!! Såå många gånger som man bara ville ringa och sjukanmäla osv, för man vart såå trött o sliten, men var inte borta EN ENDA GÅNG!!:D Så nu är det bara att vänta in alla pengar och njuuuta!!!xD Sjukt gött att vara ledig nu när vi ska flytta också!!! Då har man all tid till att få iordning på allt, inreda, ränsa, fixa o hålla på. Utan stress o jobb- så man inte hinner med, o får bo i flyttkartonger o röror i typ ett år framöver;P Nej nu mår jag bra!!!;D Ska självklart börja söka jobb igen, men först- flytt!<3

Ps, uppdaterar om helgen i Skåne strax, puss.

Kommentarer
Postat av: AMEERA

Dagens bloggtips ligger uppe! Vill du vara med och få chansen till fler läsare? Anmäl dig hos mig :)



http://ameera.nu/2011/august/dagens-bloggtips.html

2011-08-23 @ 11:31:20
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0