Shopping i Jönköping med älsklingen (Lördag)!


Inget fint kort. Alls. Men det får duga.
- Jag idag.


Godkväll lördag!

Så vart snart lördagen över också..
Den började med att jag "sov ut" till 8.30. Då gick jag ner och tog en skön storrengöring i duschen. Så nu känner jag mig sådär underbart genom-fräsch!^^ Nyklippt och nyfärgad i håret är jag med, vilket inte gör saken sämmre;)  Kollade igenom lite avslutade tävlingar till frukosten, men inte klar ännu, så får fortsätta senare. Vid 11.30 gick jag upp för att välja kläder och fixa mig för dagen:)
Började dagen sent "som vanligt", så underbart att maten redan var klar (gjorde 4:a pizzor igår(; ).
Så åt tillsammans med älsklingen innan vi åkte till Jönköping!:) Han skulle lämna in en mobil och lite så, och kommer han med förslaget så får man passa på, haha.

Ångrar iallafall inte att jag åkte med, då jag hittade och fick köpa 2 par skor bland annat!:D

Detta var vad som fick följa med mig hem idag:


1 par ur-fina blommiga tygskor.
1 par vita fräscha tyg-skor med lite högre skaft.
2 buntar med galjar till min walk in closet.

Kom hem för inte så länge sedan.
Nu ska vi nog sätta igång tv:n strax, och mysa med lite chips, dipp och dricka^^ :9
Egentligen skulle vi gå ut ikväll, men älskling var trött efter att ha gått o shoppat hela dagen;p Så det får bli hemma-mys istället<3

Förresten, våran granne kom över tidigare idag och lämnade denna snygga förvarings-"burk" med hundmat till Lucifer:) Deras hund Isor hade gått bort:'( Så då fick vi det. Snällt!



Hörs strax med en dagens outfit.
Ha en underbar lördagskväll, puss.

Kommentarer
Postat av: FowZie

sv; ingen aning eftersom min mail är borttaggen :D

2011-04-02 @ 23:34:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj har han gått bort :O Han skällde ju när jag var hos dig i torsdags :P

2011-04-03 @ 15:32:27
URL: http://emma90.bloggo.nu
Postat av: Tsukii

åh vad bra med en tunna till hundmaten! Vi skulle också behöva skaffa en, men hittar ingen som är tillräckligt stor (så som vi vill ha haha). Har du ingen bild på Lucifer? Vår Sam är nämligen halv pyreneer :)



och tack såå jättemycket för din fina kommentar! :D Blev jätteglad! hihi KRAM! :D

2011-04-08 @ 15:08:04
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0