"Långpromenad" på fåraberget med Lucifer, mami & sis + fika tillsammans (Onsdag)!

Hej!:)
Sådär, nu börjar jag blogga som vanligt igen!;D Lovar verkligen att ta en massa kort från min vardag härdanefter! Jag vill ju ha en blogg, för att kunna se tillbaka i den och minnas.. Och då är ju kort A & O;) Jaja.

Idag försov jag mig, igen! xC Så imorgon ska älsklingen väcka mig innan han åker till jobbet. Så får bli en snabb uppdate här, och sedan sängen! Hur som helst, vakna ca 10.30 xC Bloggade ikapp lite medans jag åt frukost.. Sen vart det dags för duschen.. Usch, klar skit sent jue xC Och då blev det till att fixa hos alla djuren + ränsa kattbaljan osv. Verkligen HATAR att komma igång så sent(!), så ringde mami och bestämmde med henne(a). Blev att jag och Lucifer tog min bil in till stan, (den funkar nu!:D Men är i skit-dåligt skick, så vågar bara åka jättekorta sträckor me den, som typ LÄNGST till stan, hehe). Väl framme var älsklingen där också!:D <3 Så vi fikade tillsammans (mys, gör en direkt på bättre humör! Och äta var man ju ändå tvungen att göra!). Efteråt följde mamma och syster med ut och gick en långpromenad med Lucifer!:D:D (Obeskrivligt skönt att få sällskap när man är på dåligt humör, men ändå måste ut på långpromenad med hunden!<3 ). Detta gjorde verkligen min dag(!), och jag kunde åka hem med nya krafter och energi!:D Hängde faktiskt upp och vek in alla jädrans kläder när jag kom hem;D Såå Gööött att ha de gjort x) + Lagade middag. Dock hade vi verkligen inget hemma, och hade ju inte planerat något.. Så fick bli nudlar och korv, haha. Nu ska jag lägga mig "i tid", också SKA jag upp i tid imorgon och få lite gjort!:D Vad det blir återstår dock att se imorgon! Tänkte bara ladda lite kort från dagen;) Dock blev det inget på mig där man ser annsiktet, för var ofixad och såg ut som hej kom och hjälp mig xC Men ska bli bättre på att ta kort iallafall i framtiden:) 



Lucifer bara rusade i, haha.



En glad vovve i vattnet^^



Hoppar i efter en pinne som jag kastade, haha.



Hämtad^^ Dock var det inte djupt som ni kanske ser, haha, så han fick tyvär inte simma, vilket han nog tyckte var tråkigt, hehe.



En glad vovve när han får vara intill vatten^^ <3


Sen dog kameran;p Men ska börja ha med mig extra-batterin när jag är ute:) Nepp, nu sängen som sagt. Så vi får höras mer imorgon igen!:) God natt!<3 

Kommentarer
Postat av: Emma

hej :D vad gullig hund! :D kram

2011-04-28 @ 10:30:28
URL: http://mygreenway.blogg.se/
Postat av: hanna'

sv: tack :)



visst kan vi det ;) men vad för länkbyte menar du ? i menyn eller i ett inlägg ? ;)

2011-04-28 @ 15:40:34
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
Postat av: Lovisa♥

dagens blogg är utsedd

2011-04-28 @ 16:17:49
URL: http://cutielollipop.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG

vad fina bilder :D

2011-04-28 @ 16:26:32
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng
Postat av: Mamma

Hej igen. Var bara tvungen att skriva och säga att Lucifer är så fin vovve. Det syns verkligen att han tyckte det var skoj med vattnet. Pussisar och Kramisar. Mammis

2011-04-28 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0