Marknad- Torsdag!



Hej bloggen!
Nu är jag hemma, efter en dag i stan bland annat:)
Har blivit ännu sjukare nu förresten!xC Inte nog med halsen, nu har jag fått en sjukt jobbig hosta också! Ni vet såndär som gör att man ligger vaken hela nätterna och bara hostar- för man får inte stopp på den! Också känns det som att man hostar upp hela halsen! Också gör den (halsen) sjuukt ont och irriterar konstant! Buhu! Har varken tid eller ork att vara sjuk nu!!



Kanske dumt att ge sig ut på marknad (i storm!) och shoppa en heldag då.. Men kunde inte låta bli! Blir deprimerad av att bara gå hemma utan att få något gjort (för kroppen orkar helt enkelt inte lika mkt som i friskt tillstånd)! Klarar inte av att bara sätta igång en film en vanlig vardag, eller ligga kvar i sängen och läsa.. Nej, jag måste vara effektiv. Jämt! Är man ute känns det mer som att det inte gör något att det inte blir något gjort, för man "var ju ute", haha. Och sen är det skönt att komma bort lite, och det är sjukt vad bra man mår utav att shoppa!xD Haha.
Men det är sjukt vad dåligt jag mår nu xC Kan inte äta någonting för irriterar så i halsen, så får inte ner det utan att jag hostar så det flyger ut igen. Sprutade te´ över hela datan förrut, för får inte ner det också hostar jag! Jaja, gud vad jag tjatar och tycker synd om mig själv nu, haha. Nu över till dagen istället^^

Upp nio. Gjorde iordning frukost och satte mig här för att läsa lite bloggar. Följer föör många nu igen, så blir till att ränsa fler! Tar alldeles för lång tid att läsa alla! Sen messa jag med mamma samtidigt, och det var då jag fick reda på att det var marken.. Så bestämde vi att vi skulle dit iallafall, så då vart det bara till att börja fixa sig snabb som attan- stress! Valde kläder, sminka mig och fixa håret. Dock dog kameran precis när jag skulle ta en dagens, suck. Fixade allt med Lucifer och sen ut. Då var klockan två, hehe.

Vrål-hungrig var jag med(!), eftersom jag inte hunnit äta när jag skulle.. Men som tur var hade jag en syster som var precis lika hungrig/törstig hon, så det blev donken!:D Köpte med mig största målet med chicken mc nuggets, pommes osv, åt upp allt men var fortfarande hungrig typ, haha, mums!:9 Förresten var mamma världens bästa som vanligt, och jag fick med mig detta hem idag:D


En lila (ser dock blå ut på kortet, men det är den inte;p ) ur-mysig jacka med flees innuti<3



En vit väst:) Perfekt nu när det börjar bli lite varmare ute, men ändå är för kallt för bara tröja!


Sen hade hon lånat dvd-boxen (1:a säsongen) Solsidan utav sin chef :D Så den ska jag tvinga älsklingen att se på i helgen med mig^^



Efter maten (vi åt hemma hos dem) åkte vi och hämtade ut ett paket till mig;) Där i fanns detta:


Min dansmatta;)


Ska försöka prova den snarast!;)

Sen vidare ner mot marknaden som skrivet:) Där fick jag denna ur-läckra keps!!:D:D


Kommer användas flitigt i sommar, till dåliga hårdagar osv!!:D Endast 70:- (Kosta 100:- på andra stånd, hehe). Tusen tack världens bästa mamma!<3


Följde med hem och fikade hos dem sen också:) Blev munkar från marknaden^^
Sen kom älsklingen och hämtade mig vid sju efter att han vart i Skövde, och nu sitter jag här som sagt och har sviin-ont och hostar som jag vet inte vad! :'( Undra hur det kommer gå i natt. Vill inte ens tänka på det.. Hoppas ni mår bättre, hörs imorn, puss!

Kommentarer
Postat av: Denise♥

sv; haha tack (A) gillar o ge ut tips :)

2011-04-08 @ 09:39:53
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: ååh gud vad kul, så glad jah blir! :D<3

2011-04-08 @ 14:30:48
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0