Måndag!



Ny vecka med nya tag!:)
Hoppas er vecka har startat bra?
Min har startat helt ok! Såhär har min måndag sett ut:

Upp
strax innan 7.30 och hoppa direkt ner i duschen. Klar med allt strax innan 9, och då blev det frulle + släppa ut Lucifer. Kollade lite tävlingar medans. Upp för att välja kläder och fixa mig för dagen. Blev till att noppa ögonbrynen också;p Och sen ut med hunden på långpromenad. Hemma vid 13.00!! (Och nej, vi tog inte en så lång promenad, utan det var allting innan som tog tid(a)). xC Då blev det fika och kika på veckans reklam som kom idag. Inget kul, förrutom att jag skulle vilja ha några fina påskliljor att ställa på borden här hemma, + påskris med fjädrar^^

Har ni påskpyntat hemma hos er än?!:) 

Efter det var det dags att planera inför middagen, och messa köplista till älsklingen. Satte igång en diskmaskin och diskade upp allt övrigt + torkade bänk och spis. Vattnade blommorna och började sedan med middagen. Älsklingen köpte hem en färdig-grillad varm mumsig kyckling, så kokade jag ris och gjorde curry-sås till, mums!:)


Glömde ju ta kort på dagens middag, så fick bli en från google.


Kollade tv-bilagan, för nu jädrar ska jag börja se på tv(!), haha. Har aldrig sett på tv i hela mitt liv typ, så det är väl på tiden att jag börjar nu då!;) Haha.
Idag blev det iallafall:


Mamma byter bo:)
Dagens avsnitt: En Stockholms-mamma bytte plats med en bond-mamma;) Jag gillar att se hur andra har det hemma hos sig^^ Betyg på dagens avsnitt: 7 av 10.


Och direkt efter det började:


En unge i minuten.
Dagens avsnitt: Har hört att detta program ska vara så bra.. Kanske måste man ha följt serien från början, blivit förälder själv, eller så var det bara ett tråkigt avsnitt? Haha. Visst det är väl ett bra program så man får se hur det går till, men personerna i dagens avsnitt var enormt dryga tyckte jag;p Eller EN av dem rättare sagt(a). Så följde bara den ena, sen bytte älsklingen kanal när han kom hem från tonår vid 21.45, men det gjorde ju knappast något, hehe. Får se om nästa avsnitt är bättre(a).

Ni som följt programmet, har dem andra avsnitten varit bättre?
och glöm inte svara på frågan:
"Har ni påskpyntat hemma ännu"?(a).
:)

Puss, hörs lite senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0