Måndag!



Ny vecka- nytt liv!;) Hehe.
Älskar verkligen måndagar (gäller ej när man går i skolan/jobbar!), för känns alltid som en ny-start!(: 
Ny vecka- nya tag helt enkelt!(:
Jaja.

Idag försov jag mig lite(a)- till 9. Upp, så blev det frukost och kika lite nya tävlingar samtidigt:)
Pallra mig upp för att klä på mig och göra mig iordning för dagen vid ca 12.. (Uppdaterar dagens outfit strax!). Sen vid 13.00 blev det till att ge sig ut på en långpromenad med hunden. Gud vilket sommar-väder vi fått idag eller!:o Helt sjukt! Kom iallafall hem vid 2-tiden då det blev fika-time. Sen satte jag igång en diskmaskin och diskade upp allt som inte tål maskin + sopor och torkade bänkar/bord. Satte igång en tvättmaskin och sedan gick jag ut i det fina vädret och kollade dagens post + reklam där, skönt! Dock var det kvällssol då jag kom ut, men det var sjukt varmt ändå!:o Vid 18.30 kom älsklingen hem, och då var även jag klar med all post. Han skulle dock iväg igen på direkten, för det vankades maskerad på tonår, hehe. Han skulle vara utklädd till påsk-kärring, hahaha, tönt! Jaja, så jag fick hjälpa honom att leta kläder i MIN garderob, och sminka honom, haha.


Innan kjolen, förklädet och sjalen över huvudet åkte på, haha. <3


Så fort han gått, satte jag mig här och kikade dagens bloggar. Sen fastnade jag här och sökte efter nya bloggar att börja följa..  F*n, inte klar fören 00.00 xC Jaja, nu bloggar jag själv, men ska börja dra mig mot sängen strax.. Imorgon blir det skärpning, och vi tar nya tag!:) God natt! Puss

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

jävligt snygg bild på dig :d

hhi

2011-04-19 @ 20:26:38
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0