Fixat bland jackorna (Torsdag)!

Hallo!
Idag har jag fixat bland alla mina jackor som hängt/legat precis överallt och tagit plats;p

Såhär blev resultatet:


I ena hålan i väggen, precis utanför sovrummet.



Bakom hall-dörren på övervåningen. Ser inte ut att vara alls många jackor, men bara här är det 14 st exempelvis;) ( Det är ju 2 dubbelkrokar som ni ser, och på varje enstaka krok är det 3 jackor.. Dvs 4 krokar * 3 jackor = 12st, och sen är det 2 egengjorda krokar som jag spikade upp idag bakom dessa). Så nu hänger alla på sin plats, skönt!:)


Tror jag äger ca 43st jackor:) Jaja. Idag gjorde älsklingen sig illa så han fick åka till sjukhuset och sy:( <3 Jag lagade tacos till oss förrut, mums! Nu ska jag strax hänga upp tvätten.. Borde väl börja tänka på sängen snart också.. Klockan är redan 00.00:/ Hörs imorgon igen!:) Puss


Kommentarer
Postat av: matias

Hej



Jag är lite annorlunda och kanske konstig. Men skulle du vilja ta kort på dessa jackor o skicka foto till mig? Jag älskar att sitta o titta på foto på jackor. Så skulle du vilja hjälpa mig med det?

2012-02-20 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0