Torsdag!



Hej!(:
Usch, mår inte alls bra idag, och allt känns bajs rent ut sagt!
1, jag har blivit sjuk! Har ont i både bihålorna, halsen, öronen, huvudet och känner mig jätte dåsig och trött..
2, Får verkligen INTE bli sjuk nu!! Måste ju prestera det bästa på praktiken så dem vill behålla mig!
3, Kan ju inte vara sjuk i övermorn när vi ska ut allihopa! (Dricka + sjukling går inte ihop någonstans)!
4, Har maassor att göra nästa vecka, så har absolut inte tid att ligga sjuk!!
5, Har nyligen gjort bort mig på det också.. Så ja, just nu känns inte livet allt för underbart..

Jag åkte in till stan efter maten och köpte upp maassor av frukter, jucer, övriga c-vitamin bomber osv, och sen ska jag verkligen försöka sova i tid!! Måste bara duscha, ränsa kattbaljan och lite så innan.. Träffade förresten på David "Tennenbaum" på affären, hehe. Jaja, nu duschen!! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0