Test/Lista!



Tråkigaste sak att diska:

Ungsplåtar och stekpannor!
Dricker du vin?
Nej, tycker det är skitäckligt, hehe.
Vad är det första du gör när du startar datorn?
Kikar in favorit-bloggarna/facebook.
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna?
Höger tror jag nu när jag tänker efter, haha.
Hur hoppar du på cykeln?
Står på vänsterbenet och svänger över högerbenet över sadeln (hade kill-cykel när jag hade en).
Spagetti eller makaroner?
Spagetti!
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna?
Jag hinner aldrig titta på tv alls :(
Har du mycket tandkräm på tandborsten?
En tjock korv från första strået till sista, haha.
Har storleken betydelse?
Beror på vad man syftar på ;) haha.
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig?
Någon bil-kanal eller disney skulle jag tro ;p
Vad har du för färg på mobilen?
Hade en rosa, men nu har jag en grå tillfälligt.
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret?
Ja, men har slutat cykla så, känns så onödigt? Hehe.
Vilken TV-reklam är din favorit?
Jag gillar när dem visar nya mascaror eller hygienprodukter och dylikt(a).
Vilken är din favoritjuice?
Dem dyraste som jag aldrig har råd att köpa, haha. Ska vara så mycket frukt som möjligt och sedan med fruktkött<3
Berätta något som en nära vän till dig berättat för inte så länge sedan:
Att jag kommer ligga på dubbla lönen i stort sett hela tiden, eftersom jag endast kör kvällar och helger ;D Det var en arbetskollega som sa det, innan jag fått reda på min lön utav chefen ;p
Berätta en hemlighet som handlar om dig:
Jag tycker inte det är fint att vara smal/tränad! Älskar människor med lite hull, såå vackert/charmigt! Tar hellre en avkopplande fika med en vän, än att stressa till någon träning! Sen älskar jag god mat och godis! Man ska kunna äta det man är sugen på utan att känna ångest och tränings-stress! Som nu åt jag nyss föör mycket pizza till middag, jag fikade winerbröd till fikat, strax ska vi äta efterrätt, sen blir det fredags-godis (en stor marabou chokladkaka + lösgodis), och sen chips + dipp & dricka imorgonkväll. Men innan det mcdonalds för vi ska till Borås och shoppa, haha. MUMS!<3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fina svar:)<3

2011-06-17 @ 23:17:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0