Onsdag- mami & syster här på fika!


Bjuder på ett kort från den blonda tiden:)

Hej!:)
Idag vaknade jag vid 9. O då vart det dags för duschen. Klar för frulle vid 10.30. Bloggade o klädde på mig.


Dagens outfit:
(Hemma! = Kan klä mig i saker jag aldrig skulle bära ute!).


Vit mysig mjuk-stickad kofta med brunt mönster.
Vitt jättelångt tight brottar-linne under.
Beiga "chinos" (ej uppvikta nedtill bara).


Skorna. (Älskar "vans", såå sköna att bara kliva i o gå iväg^^).

Ränsade kattbaljan, satte igång en diskmaskin och gick ut på promenad med hunden o älsklingen<3
Väl tillbaka vid 13.30 ringde mami och ville komma hit + bjuda på fika=) <3
Måste ju ändå fika, så vad passar då bättre än lite underbart sällskap o gottit^^ Bjöds på winerbröd m.m., mums! Efter att dem åkt vid fyra satte jag igång en tvättmaskin o gjorde mat till Kajsa (ödla).



Sen nu innan jag börjar jobba, måste jag ha genomfört några utbildningar.. Det är för att få stå och sälja spel/trav osv. Dem har jag fått tillgång till att göra på internet, och det är 4 olika kan man säga.. Igår satte jag mig med den första, och vid halv tolv hade jag exakt hunnit hälften ungefär (på den 1:a alltså)!!:o = dem kommer ta maassa massa tid, och jag börjar ju på onsdag! (chefen hörde nämligen av sig redan igår med ännu flera pass :D Skulle ju egentligen inte börja förens på lördag..). Så om det ska ta sånhär lång tid, kommer väl detta vara det enda jag får göra innan jag börjar:( Jaja. Tog även en kort paus vid 21.30 för kvällspromenad med hunden o älsklingen<3 Väl tillbaka var jag tvungen att poppa popcorn för att ha något att sitta och smaska på medans jag höll på, hehe. Loggade ju hur som helst ut vid 23.30, och då blev det till att hänga upp tvätten, laga torkstället som hade gått sönder, renbädda och fixa inför sängen 01.00.

Vad gör ni nu, jobbar eller har ni sommarlov/semester?:)

Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

la in två bilder på mat o träninsginlägget o skrev vad de va för övningar :)

2011-06-23 @ 16:03:39
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: bella

följ gärna min blogg:)

2011-06-23 @ 23:21:12
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Marran

Jag fick jobb via en kompis sedan så kunde jag använda den chefen som referens när jag sökte jobb på en annan coopaffär

2011-06-24 @ 11:17:18
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0