Måndag & Tisdag 13-14/6-11!



Hej!:)
Gud jag skäms nästan.. Blir så otroligt glad över alla era kommentarer (ska godkänna och svara på alla i helgen), och ni får mig verkligen till att vilja börja ta tag i bloggningen!=) Igår hanns det dock inte med tyvär, åkte in till familjen och hälsade på efter jobbet, så inte hemma förens sent, och då blev det bara bums i säng!

För er som inte vet har jag fått praktik på affären City Gross. Och nu igår fick jag reda på att jag även fått jobb där i sommar!:D:D:D Sedan hoppas jag på fortsatt efter det också^^
Under förra veckan fick jag lära mig kassan + att jobba i självskanningen. Denna vecka är jag i förbutiken (där man spelar på travet, säljer lotter/cigaretter/snus/läkemedel/lotter/har hand om återköp osv). Det är även där jag ska jobba i sommar:)
Jag trivs som fisken i vattnet, med både mina kolegor och arbetsuppgifter, och har nog aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gör just nu!<3 Fast att jag tvingas gå upp ca 04.00 på morgonen, och inte är hemma förens ca 17.30!;p Men tiden bara rinner iväg, hihi. Nej nu måste jag sova! Skriver mer imorn! Puss love!<3


Kommentarer
Postat av: Marran

Vad roligt att du fått jobb där i sommar, grattis! :) Hoppas det kommer leda till att du får fortsätta jobba i höst! Ska hålla tummarna för det

2011-06-15 @ 06:04:11
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Tjena!



Vill bara berätta att nu byter jag bloggportal för ett tag, jag kommer blogga me bland andra stora bloggar, Hugo, Paow, DennisM ^^ http://guevacci.myshowroom.se Följ med mig dit! :)



Hoppas allt väl med dig? xoxo

2011-06-15 @ 15:04:42
URL: http://guevacci.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0