Torsdag!



Hej hej!
Så var torsdagen också över.. Sjukt vad veckan har gått fort! Bestämde ju mig efter dagen igår att ta tag i denna bättre.. Och mjo det har jag väl gjort, men den har gått så fort ändå, så man hinner ju knappt med något!!

Kom iallafall upp 9. Är väl ok.. Satte igång en diskmaskin och en tvättmaskin på direkten innan frukost. Efteråt valde jag kläder och klädde på mig.

Det fick bli detta:


Svarta/gråa stuprörsjeans.
Grått linne med hög rygg o urringning.


Vit stor mysig luvtröja med dragkedja.
(Gamalt kort för glömde ta med den på! Inte länge sen jag visade detta kort, så för att det inte ska bli så enformigt tog jag bort allt utom tröjan, haha).  


Gick ut på en långpromenad med hunden, ränsade kattbaljan o gick ut med sopor typ..
Han samanlagt tvätta 3 maskiner idag btw:) Mina arbetsbyxor, älsklingens arbetsbyxor och älsklingens idrottsskor. 
Så vart det dags för storrengöring i badet.. Så nu är jag sådär härligt fräsch!^^ <3
Så har jag lagat middag.. Om man räknar ihop all tid jag ägnat framför spisen idag så är det ca 3 timmar!!(a) hehe. Gjorde iallafall egen hemmagjord svamp-sås, så rullade jag egna biffar med fetaost i, och till det skalade jag ett ton med potatis!:)


Mina feta-ost biffar.


Älsklingen kom inte hem fören 20.45 idag (åkte strax över 07.00), o då skyndade vi oss in till stan fort som satan för att köpa godis^^ BEGÄR!<3 Haha. Nu har jag precis bloggat o ska dra mig mot sängen. Imorgon ska jag försöka hinna med andra saker, eftersom dusch, kattbaljor osv redan är fixat idag:) Puss

Kort från dagen:

Min fina Kajsa, som växer så det knakar nu när hon äntligen har blivit frisk igen!:D <3


Titta bara så liten hon var när hon kom till mig!!!xD ^^





Min fina Kajsa pousar;)


Min tjej<3




Avslutar med ett sött kort på Wendela, Miley o Lucifer som jag tog idag också^^ <3!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket! :D

Så sööt hund! :D

2011-07-15 @ 12:28:49
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: emma

Vad söta djur! :)

2011-07-15 @ 15:14:07
URL: http://vicckiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0