Torsdag!



Så var denna arbetsdag äntligen över, för gud så trött jag är!
Skönt iof, för då kanske man kan komma i säng i någorlunda tid idag iaf.. Behöver verkligen vända på dygnet, funkar inte att vara uppe till halv tre varje dag och sen sova fram till elva. Vilket jag gjorde idag xC Så hann ju inte med ett piss innan jobbet! xC Men nu får det vara slut på de!!
Fick stressa som jag vet inte vad idag för att hinna fixa mig och åka och handla innan. Blev en riktig stor-handling btw. Mami följde med som sällskap, och efteråt åt jag middag hos familjen<3 Sen fick jag köra som en idiot till jobbet (tar 40 min på 90 väg dit) och jag åkte hemifrån 30 min innan jag började! Men jag hann! Puh!

Efter jobbet handlade jag ännu mer(a), för kom på att jag glömt endel saker tidigare under dagen. Helt sjukt vad mycket pengar jag spenderat idag.. Men allt var nödvändigt!

Förresten så köpte jag en ny hårspray idag:) För den jag hade innan var en lite billigare variant, och orkar inte hålla kvar tex lockar (av locktång) speciellt länge. Och då jag ska på bröllop på lördag, vill jag gärna att mina lockar ska hålla sig hela dagen;) Så köpte denna idag:



Vet att en kompis till mig tycker om en annan i samma märke.. Så jag provade den hos henne en gång och tyckte den höll jätte bra! Och då var det ändå bara en 4:a i styrka på den, och den jag köpte idag var en nyhet, och hade en 5:a! Så hoppas verkligen den är bra nu! Skyddade även håret mot att torka ut + mot UV-strålar:) Så det var ju ett stort +! Dock luktar den HERR kände jag nyss:( Inte så kul att gå och lukta det ju! Men men.

Har du provat denna hårspray? Isf, vad tyckte du?:)

Väl hemma vid strax innan nio blev det mat, och nu sitter jag och äter choklad, mums:9 Köpte godis för nästan 200kr idag(a) Hehe. Puss



Uppdate: Nu är klockan över 02.00 igen, f*n. Jaja. Jag har iallafall suttit och beställt underkläder från http://www.frankdandy.com/se/ för mitt presentkort som jag vann för ett tag sen. Kännde att jag var tvungen att ta tag i det, så det verkligen blev av och inte glömdes bort! Det var ju trots allt 500kr;) Men så nu är det gjort, och väntar med spänning på min beställning! Dock valde jag att istället för att köpa en massa mer trosor till mig själv, lägga dem på bra kalsonger till min pojkvän! Han måste äta underkläder den mannen, för han har då inga kvar! Men nu är 5 par snyggingar påväg hit!:) Hoppas bara dem passar & är sköna! Ska bli kul att få överraska honom;) <3 God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0