Tisdag!



Gud klockan är 3 på natten och jag ska jobba imorn!!
MÅSTE.GÅ.OCH.LÄGGA.MIG!!! Men har suttit och gjort klart ännu en utbildning! Har suttit med den heela dagen!
Bara vart ute med hunden, gett Ludvig (kanin) mat, gjort mat till Kajsa (ödla) o fixat hos henne, gett katterna o hunden mat o vatten givetvis, haha, o diskat en diskmaskin. Just de, i pausen fixa jag så att texten under mina bilder på bloggen skulle bli bättre :) Nu- SOVA!

Dagens outfit (hemma):


Turkost linne med spets.
Svarta mjukisbyxor.


Halsband- Tingeling.


Tunnt armband- flera i ett, med turkosa pärlor.
Ring- stor ljusblå ros.


Skorna.


Kort från dagen:


Haha, han ligger alltid så med tassarna ;p


Sen ville inte han vara med på kort längre;p


Och kom och hälsade på mig vid datan istället;p


Sen bytte han o Wendela plats^^



Kommentarer
Postat av: Marlene Zufic

Sv: Du undarde om jag var ledig just nu. ja det är jag. Behöver verkligen vila ut=)

2011-07-06 @ 21:39:52
URL: http://marlenezufic.blogspot.com
Postat av: frida

sv: visst kan vi det! Följer dig nu så säg till när du har laggt till mig :)

2011-07-06 @ 22:19:33
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0