Måndag!



Hej!
Så var det en ny vecka- med nya tag! Jobbat i veckan och hela helgen, ledig denna dag, och imorgon kör jag igång igen! Jobbar 10-19 imorgon. Sen även onsdag osv. Jaja. Pengar, pengar!


Mamma fråga mig om jag ville hänga med ner till Smögen idag.. Men då inte vädret skulle vara 100%:igt (lite molnigt/blåsigt), och då kan man ju ändå inte sola.. Kände jag att jag verkligen måste vara hemma och ta tag i allt här! Om vädret däremot hade varit varmt/vindstilla och strålande sol, hade jag nog inte bangat;p

Men så istället idag då;p Började jag med att sova ut ordentligt! Upp 10.30. Satte igång en diskmaskin, käkade frulle, satte igång en tvättmaskin, bestämde middag för dagen o skickade köplista till älsklingen. Gick en lång-promenad med hunden + tog med sopor, fikade, satte igång en diskmaskin + en tvättmaskin till, diskade upp all disk som inte tål maskin + sopor, torkade alla bänkar och bord, och sedan blev det till att laga middag. Kokade potatis och gjorde panerad fisk + kall sås av gräddfil/dill/gräslök + rivna morötter till, MUMS!:9




Direkt efter satte jag igång 3:e maskinen tvätt för idag, ränsade kattbaljan och gick ut och lekte med Lucifer. Nu har jag precis noppat ögonbrynen och duschat. Sitter här o bloggar + målar naglarna! Ska ta lite kvälls-fika o mysa till favorit-bloggarna, sedan hänga upp tvätten, kissa hunden och lägga mig för ett lång-pass imorgon! Hoppas ni också hade en bra start på veckan!:) Pussen<3

Dagens outfit:


Gul klänning/lång tischa med fjäril.
Svarta leggins med spets.


Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: jasså har du varit där? :D

2011-07-11 @ 23:24:19
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: josefin - f o t o b l o g g

Sv: Tack detsamma! :D kraam

2011-07-11 @ 23:41:28
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Tack detsamma :)

2011-07-12 @ 09:07:27
URL: http://anotherlayer.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: jasså vad skoj =)

2011-07-13 @ 11:08:28
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0