Tisdag!



Hej!:)
Blev rätt sent igår.. Så imorse när jag pallra mig upp vid tio var jag helt död! xC
Försöker verkligen vända tillbaka dygnet, men det är lättare sagt än gjort, gah!
 
Började iallafall min morgon med kaffe (cappuccino) för att vakna till liv, samtidigt som jag kollade in vad favorit-bloggarna hade för sig:) Man blir alltid på bättre humör efter lite inspiration från dem;) Hihi.

Satte igång en tvättmaskin och en diskmaskin. Gick en lång-promenad med hunden och kollade veckans reklam

För ett tag sen skrev jag att jag vunnit en blogg-tävling till:) Priset var ett valfritt smycke av tillverkaren "by Jeanette" från smyckadig.se:) Idag kom det hem i ett litet fint paket till mig:) 
Detta var vad jag valde: 

Ett underbart långt uggle-halsband:)


Måste bara tillägga att det finns nog ingen webbshop som bryr sig om sina kunder så mycket som smyckadig.se! Helt underbara att ha o göra med, och dem förtjänar verkligen all uppmärksamhet dem kan få! Kommer defenetivt fortsätta besöka deras sida och underbara smycken, och jag tycker ni ska göra detsamma!:)

Som tack för ett litet "missförstånd" tex, skickade hon med detta underbara halsband också!

Vilken webbshop skulle göra det lixom?! Många tänker ju bara på pengarna..!
Älskar verkligen båda halsbanden, och
smyckadig.se är värda en STOR HISS! Tusen tack, båda dessa kommer att användas flitigt framöver, det kan jag lova!=)


Efter detta blev det typ bara till att fixa sig och sen åka och jobba. Är ledig imorgon, men sen börjar en låång jobb-helg! Får tänka på pengarna!..

Hemma vid 22, då blev det till att ränsa kattbaljan, äta o nu nyss bloggat:) Måste dock dra mig mot sängen nu, klockan är redan över 01! Imorgon är det en ny dag med nya tag som gäller! God natt!<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

KIKA IN OCH TÄVLA! =)

2011-08-10 @ 11:04:36
URL: http://reloadmee.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hej!

Nu är vinnaren av armbandsuret uppe!

Ber så om ursäkt för att det tog så lång tid med att få upp det :)

Kram

2011-08-10 @ 19:25:17
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Marran

Det har kommit väldigt många djurhalsband i affärerna nu. Tycker det är fint :)

2011-08-10 @ 20:21:47
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: Paret Hårdrock

Kolla in Paret Hårdrocks nya tävling där DU kan vinna en ny sexig korsett!

2011-08-10 @ 20:39:23
URL: http://achillesblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0