Söndag!



Så var det redan söndag- sjukt! Kom inte i säng fören 03.15 igår natt, så sov ända till 11.15 idag xC Måste vända tillbaka på dygnet! Vaknade iallafall utav att Lucifer stod och spydde, suck! Så vart bara att kliva upp och börja torka, uäk! Ner för en seg frukost.
Klädde på mig:

Vit slapp tröja med 3/4 ärm & svarta ränder.
Jeans-tights.
Svart långt fodral-linne under.
Röda skor med vita tår.


Sen var jag tvungen att åka och handla. Mamma & syster följde med som sällskap:) <3 Köpte upp massa mat så vi står oss ett tag nu, åkte & köpte hundmat och tankade min bil:)
Passade även på att fika hos dem, innan jag begav mig hemmåt vid 16.30.

Satte igång en diskmaskin och sen tog jag tag i och betalade mina 2 räkningar.
Lagade middag tillsammans med älsklingen- korvstroganoff & makaroner, mums:9

Sen gick vi på en långpromenad tillsammans med hunden, mys! Gick ner mot en sjö, och var inte hemma fören vid 21.00!

Då tog jag tag i Lucifers klor! Dem hade hunnit bli jättelånga, så klippte dem. Och sen är jag såå sjukt lättad, för han har haft 2st sporrar på baktassarna som krånglat (växer fel) och gjort ont(?). Men så nu tog jag verkligen tag i dem, o filade ner dem som faaan!! Efter typ en halvtimma var det så pass litet mellanrum mellan sporren & trampdynan, att jag kunde komma åt o trycka igenom, o där med klippa av skiten! Var inte nära pulpan på långa vägar, men ändå ligger dem inte emot och skaver nu, utan han är helt fri!! Så sjukt skönt!! Ska fortsätta klippa dem 2 jätteofta nu när det äntligen går, trodde jag aldrig.. Svårt att förklara, säkert bara jag som fattar, men det är ju mest för min skull jag skriver så;P

Jaja, nu blir det sängen varken jag vill eller inte, för måste som skrivet börja ändra på dygnet! Men så vi får höras imorgon igen!:) Hoppas ni har haft en skön söndag! Puss

Ps; Just det, har ju fått lite nya saker idag med, då mami ränsat lite hemma hos sig! Detta var vad jag fick med mig hem:

Ett par silvriga rem-sandaler:) Skit-snygga på, kommer att komma kort framöver!


En svart liten axel-väska:)


2 par svart/vita sitt-dynor till ute-möblerna:)

Tusen tack för allt du gjort idag!<3

Kommentarer
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Fin du är! Vad ska du göra idag? :) kram.

2011-08-08 @ 09:37:12
URL: http://smalls.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen!

Gör så :). Hoppas din dag blir bra!

2011-08-08 @ 10:06:05
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Linda

vilka fina dynor! :)

2011-08-08 @ 20:27:42
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0