Tisdag!



Hej bloggen!:)
Gud är såå trött! Så får bli ett snabbt inlägg nu och sen sängen!
Kom inte isäng fören halv två igår, så idag klev jag upp strax innan 10. Imorgon är det dock skärpning vad det gäller uppstigning igen, så då blir det 7 som "alltid"!
Kollade igenom lite avslutade tävlingar till frukosten. Dock hann jag inte med alla, så får fortsätta senare under dagen igen! Efter ca 1-1,5 timma begav jag mig ut och sprang! Nytt liv som jag skrev igår ( ;p ), så då börjar vi även trycka in träning nu! Gud, har inte tränat på ett år typ.. Och då tränade jag väl bara någon enstaka gång, innan det bara rann ut i sanden.. Men nu j*vlar ska jag ta tag it igen! Dock är det väl försent, så kommer la se ut som en flodhäst varken jag vill eller inte till sommarn men, buhu xC Jaja.



Vanessa Hudgens ute och springer.


Väl hemma igen satte jag direkt igång med styrke-träningen.. Dock ska jag i fortsättningen inte köra dessa 2 pass på raken, för man blir så jädrans trött av att springa 0,5-1 mil, så då orkar man inte prestera lika bra, om man kör ett till pass direkt efteråt! Så därför ska jag försöka springa på förmiddagen och styrketräna på kvällen! Pust, men det måste göras!

Så vart klockan 14.30 och det var mat-dags. Lever i vanliga fall på mackor- 365 dagar om året. Men idag gör jag en avvikelse och lagar gröt, kors i taket! Men nu ska jag bli fit(!), haha.

Efter maten vart det dags för dusch och storrengöring! Sen klä på sig för dagen klockan 17.30, hehe. Känns ju nödvändigt att stå och välja kläder för den ynka tid som var kvar utav dagen, men men;p (Laddar troligtvis dagens outfit i morgon!- Föör trött nu!).

Höll på att svimma typ, eftersom jag började träna och hålla igång vid 12, och nu var klockan sex.. Men då vart det dags för en långpromenad med hunden! Aaa.. , haha. Var borta i typ 1,5 timma i "rask takt"..
Väl hemma igen blev det till att ställa sig och laga middag.. Som tur var var älsklingen hemma och hjälpte till<3
Blev panerad fisk med potatis(pulver)mos och remoladsås, mums! Kollade klart dem sista avslutade tävlingarna, och sedan blev det till att sätta igång en diskmaskin och ge sig ut och rasta hunden en sista gång innan kvällen! Nu är klockan över elva, och jag ska som skrivet innan upp 7, och är galet trött, så nu blir det sängen!! Känns sjukt jobbigt att borsta tänderna, fixa kväll hos Kajsa osv, vill bara lägga mig!! Men gud så skönt när det är klart!;) Hörs imorn babes<3  

Kommentarer
Postat av: AnnaVictoriaa

skulle jättegärna vilja höra din åsikt om en sak gällande en kille med enormt vacker röst som blev utröstad ut american idol igår. håller du med mig om min uppfattning eller har du en annan? jag vill gärna höra :) inlägget httar du här: http://annavictoriaa.blogg.se/2011/april/arg.html#comment

kram på dig!

2011-04-20 @ 23:20:55
URL: http://annavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0