Städat i hallen på övervåningen (Tisdag)!



Hej!:)
Så vart det tisdag! Riktigt effektiv dag, och såhär har den sett ut:
Upp strax efter 7.30. Frukost + kollade lite tävlingar medans, tror jag, haha, kommer inte ihåg(a).
Hur som, Lucifer fick vara ute själv i trädgården medans, i ca en 1,5 timma, sen släppte jag in han för sin frukost, och gick själv upp för att sätta igång dagen med en gång! Hade nämligen bestämt mig för att ta hallen på övervåningen idag, för den gav mig ångest, hehe, så lika bra att ta den med en gång så den blev gjord!
Ni kanske förstår mig om jag visar före-bilderna(a)


Före:




Sjuukt stökigt och äckligt!! xC Men nu ska det verkligen bli ändring på det! Mitt nya liv har börjat(a), haha! *SANT!*


städade tills det var klart helt enkelt! Dock har jag skrivbordet, de 2 byråarna och hyllan kvar innan jag är helt klar med hallen! Men jag är mer än nöjd med detta just nu:


Efter:


När man kommer ut från sovrummet.




Andra delen av hallen- från toan.




Mitten.



Passade även på att renbädda, fräsht!:)

Nå, vad tycks?(a), tihi.

Som belöning till mig själv för att jag vart så duktig, bakade jag chokladbollar^^ Mums!



Seen vart det typ dags att laga middag. Kokade spagetti, också hällde jag över curry-såsen som vart över från gårdagens middag som "pasta-sås", och det var verkligen jätte-smarrigt!:) Sen stekte jag bara lite köttbullar till de.
Satte igång en diskmaskin och gick sedan ut på en långprommenad med hunden.
Väl hemma vid åtta igen tog jag kväll och satte mig här:) Har kollat in lite tävlingar, kikat lite bloggar, och nu bloggar jag själv. Kommer väl sitta här en stund till iallafall innan jag går och lägger mig.
Gick inte så bra med mitt tv-tittande idag, f*n, haha. Hoppas det inte var något bra ändå då(a). Får hoppas jag tittar imorn igen(!), för måste bli bättre! Höhö. Jaja, hoppas morgondagen blir lika effektiv!:) Hörs då! Puss

Kort från dagen:


Lucifers huvud burrar alltid upp sig så när han bli fuktig (regnade ju ute). Blir en riktig liten nallebjörn då^^ <3




En blöt vovve!
Han får ligga på en handduk i hallen tills han torkat^^

Kommentarer
Postat av: Ch

viill du dela med dig lite av dina planer inför sommarn? frågan lyder: Va vill du HELST hinna göra under sommaren 20011? det finns olika altenativer att välja på.. vill du kopiera och använda frågan på din blogg så är det helt ok:)

2011-04-13 @ 19:13:08
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej. Det blev verkligen fint. Se nu till att hålla det så. Kramar

2011-04-15 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0