Söndag!



Kollat igenom avslutade tävlingar idag, äntligen!
Jäädrans vilken tid det tog, men nu är det klart iaf, skönt!
Ska inte dra ut på det så nästa gång, utan gå igenom var 3:e dag!
Tog en "paus" vid 16.00 och körde ett rejjs i hemmet:
Städade Ludvigs (kanin) bur.
Dammsög hela nerevåningen
, såå skönt att ha dessa 2 saker gjorda imorn nu!!
Har det jag gör ändå så att säga, hehe.
Har även diskat och torkat av bänkar. (Dock ser det precis lika grisigt ut nu igenxC ).
Jaja, får ta det imorn!
Nu på kvällen har jag kollat lite nya tävlingar, fixat dagens GB och nu bloggat.
Ska upp 7 imorn och klockan är redan 01.00 snart, så nu får jag springa till sängen som vanligt, suck.
Men vi hörs imorn igen, och då det är ny vecka med nya tag som gäller!:D God natt!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej! Söt blogg!

Var gärna med och tävla om en ny design och header på min blogg! levereras imorgon och du väljer själv hur de ska se ut :)

2011-04-11 @ 15:54:39
URL: http://sexaddicts.blogg.se/
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-04-12 @ 09:27:19
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0