Gekås/Ullared med Lollo & Carro (Söndag)!


Som skrivet i förra inlägget var jag dålig, och inte tog några kort då jag var med Lollo & Carro:( Men LOVAR verkligen skärpning nu som sagt, och såfort jag har uppdaterat ikapp påsken, och uppar som vanligt igen- utlovas kort i massor! Sålänge får ni ett gamalt kort på oss 3,- Lollo längst upp, jag o Carro<3


Gekås/Ullared hela dagen. Kort på min shopping kommer!:)

Sen på kvällen "firade" jag o Carro in "sommaren" som verkligen kommit nu!:D Det är iallafall sommar för mig, när man kan gå omkring i korta kjolar o linnen utan att frysa det minsta, ligga och steka på en filt där det inte ens är lä osv. Kommer inte dröja länge innan första doppen också!:D (Bara vi får behålla detta väder!!).

Hur som helst så gick vi till Willys och köpte glass, och sen satte oss ute och bara njöt i kvällssolen^^ Underbart!<3






Får bli en oldie på Carro och mig också då;) <3


Tack för en underbar dag tjejer<3
Måste ses snart igen!!

Kommentarer
Postat av: stina åström.

Tack! Din med ;)

2011-04-27 @ 11:35:25
URL: http://stinaastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0