Test/Lista!

Bjuder på ett test/en lista, som jag fann på Julias blogg:)

HAR DU NÅGONSIN

Sagt nej till samlag?

Ja
Varit medvetslös? Räknas att ha svimmat, och varit borta en stund? Haha.
Hånglat med nån riktigt ful? Nej, jag hånglar bara med snygga! Haha.
Hånglat med fler än 50 pers? Njae, hehe.
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Ja, under fjortis-stadiet, haha.
Gjort något riktigt dumt? Många gånger!
Gjort något du verkligen ångrar? JA!
Blivit full på ett släktkalas? Jag har aldrig varit på ett sånt släktkalas, hehe. Men däremot har jag varit på fester med mina äldsta kusiner om det räknas;) Haha.
Varit full i skolan? Jao(a) Eller det har vart fest till jättesent, och sen har man slummrat till någon timma bara, och sen gått upp och gått till skolan i gårdagens smink/kläder osv, haha. Fast då har det ju varit likadant för halva klassen;p
Blivit portad ifrån en krog? Nee, eller, jag försökte ta med mig egen dricka in en gång, för hade inte råd att köpa något där inne, haha. Och då blev jag stoppad, och fick inte komma in fören jag gjort mig av med den, hehe. Så fick svepa i mig den bakom hörnet:( Haha.
Varit full på julafton? Nej, där går gränsen!;p
Varit nykter på nyårsafton? Jadå!
Slagit sönder en tv? Nej.
Önskat att du var det motsatta könet? ALDRIG! Älskar tjejstuff!^^
Varit gravid? Jao.
Fått barn? Nej.
Överdoserat? Räknas smink? Haha.
Åkt ambulans? Nej, det tror jag inte. Inte dem senaste åren iallafall;p
Gjort nåt olagligt? Ja, det är ju inte så svårt, hehe.
Fått din mamma att gråta? Ja, det har säkert hänt..
Blivit polisanmäld? Nej.
Skämts över dina föräldrar? Ja, eller iallafall för pappa!! Hehe.
Skämts över dig själv? Jaaa(a), haha.
Ätit från en papperskorg? Uäk, nee, haha!
Kissat ner dig av skratt? -ll-
Sagt jag älskar dig och menat det? JA!
Bråkat med din flickvän? tjejkompis? Ja.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? När jag var yngre gjorde jag det. Men nu tycker jag mest det är töntigt att dricka sig full;p Dricker med måtta nu dem få gånger jag gör det!:)
Vem är din bästa vän? Har 2.. Vi har varit det sedan barns ben! Lollo och Carro. Det är HELT OMÖJLIGT att endast välja en!<3
Vad är du mest rädd för? Att bli helt ensam..
Vilka kläder sover du i? Jag sover alltid naken(a).
Vart vill du gifta dig? På det vackraste stället..
Vad hatar du verkligen? Folk som tror att dem är något, när dem inte är det och fjortisar, haha.
Varit kär? Är nu!
Är du ett hälsofreak? Abslout INTE, haha. Rör ALDRIG på mig typ, och tjockar HELA TIDEN!! Önskar dock att jag vore det..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja, när jag var liten^^ Han hette Filip, hahaha.
Är du ensam nu? Nee, Lucifer sover nedanför mina fötter, katterna sover intill mig, och älsklingen sover i soffan på andra sidan^^ <3
Vill du gifta dig? JA! Men inget jag vill skynda på, för både jag och älsklingen vill ha ett maffigt bröllop, utomlands! Det är ju ändå den största dagen i ens liv! Och den ska vara SPECIELL och MINNESVÄRD, och inget man bara skyndar på bara för att! .. Så när jag väl fått jobb sen blir det till att börja spara;) Hehe.
Vill du ha barn? JA! MASSOR!! Haha. .. Men inte riktigt än(a).

SENASTE PERSONEN SOM


Sov i din säng? Älskling.
Såg dig gråta? -ll-
Du delade en drink med? Kommer inte ihåg faktiskt..
Du gick på bio med? -ll-
Skällde på dig? Älskling eller mamma troligtvis, haha.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? Ja, faktiskt, haha.
Köpt någonting? Hmm, njae, bara kattsand och mat, haha.
Varit sjuk? Nope:)
Sjungit? Har jag säkert;p
Sagt jag älskar dig? Ja!
Velat säga till någon att du älskar den? Inte utan att ha gjort det(a).
Träffat någon ny? En ny bloggare, ja;)
Saknat någon? Nee, inte medvetet iallafall;p haha.
Kramat någon? Ja.
Kysst någon? Ja.

HAR JAG


Digitalkamera? Ja.
Telefon på rummet? Ja, eller i huset^^
Egen dator? Jaa.
Könssjukdom? Nej, tack och lov!
Husdjur? Jaa<3 En hund, 2 katter, en grön leguan/ödla och en kanin, just nu;) Haha.
Bra kompisar? Ja, dem BÄSTA!<3
tagit receptbelagda mediciner? P-piller? + andra mediciner har jag säkert tagit någon gång?
Vem vill du fika med just nu? Ingen, för jag är dödstrött och vill bara sova just nu, haha.

SEX OCH SÅNT

Har du haft sex? Nej(a). Haha ;)
Med hur många? The one and only<3
Ångrar du någon utav dem? Såklart inte, haha.
Var du kär i alla? Jag är kär i "alla" nu också(a), tihi^^
Är/har du varit en player? När jag var i fjortis-åldern (ca 13-14år) kunde jag typ hångla med allt som rörde sig, hahaha.
När blev du av med oskulden? När jag var 14 eller 15 år. Kommer inte ihåg om jag hade hunnit fylla 15 eller inte..
Har du någonsin haft fyllesex? Bara med min älskling, haha.

När var din första kyss? Oj, för länge sen för att minnas tyvär! Men jag minns första kyssen med älskling som om den var igår^^
Hur gammal var ditt äldsta hångel? Något på 20 när jag var 14..
Och yngsta? Hånglade inte med yngre, haha.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Detta, och det är The one and only!<3
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Om man räknar känslorna som jag känner nu, så EN!<3
Vad tycker du om kärlek? Finns inget vackrare..
När kramade du någon sist? Nyss, innan han sommnade^^
Saknar du någon speciell person? Ja, men kommer aldrig få tillbaka någon av dem personerna i mitt liv igen (GAMLA tjej-kompisar!), för alla bor FÖR långt bort, och tiden har gått FÖR långt för att det skulle kunna fortsätta där det en gång var..
Har du svårt för att bli kär? Ja, jag tycker inte ens andra killar ser bra ut längre, hehe. Eller jo.. Robert Pattinson(a) <3 Haha.
Är du singel? Nej<3
När fick du senast en komplimang? Kommer inte ihåg just nu :p
Har du träffat någon internet person? Ja, en faktiskt. Min vän Emil. Skulle egentligen aldrig träffa någon jag träffat på nätet, men med han blev det bara så, och han har varit hemma hos oss ett antal gånger på fester, filmkvällar osv. Jag har även varit hos han när han bodde i Tidaholm någon gång.. Men nu har han flyttat till Norrkping:(
Har du hånglat med någon av samma kön? Jaa, vem har inte gjort det på fyllan?;p

Kommentarer
Postat av: malin

Heej :) din länk i länkbytet kom upp idag klockan 2 så du vet! Säg till när du länkat mig :)

kram

2011-05-18 @ 16:32:51
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken rolig lista!

ps: va roligt att du är med och tävlar!

2011-05-19 @ 10:08:29
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Marran

vilken rolig lista! týcker alltid de är så roliga att läsa!



SV:

Ja jag känner till butiken, hur gick det? :)

2011-05-19 @ 10:56:30
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Självklart, nu är det fixat. :)

2011-05-19 @ 11:19:16
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Hm, jag hittar inte det inlägget. ;s Kanske försvann i och med att blogger krånglade, och inlägg försvann. Men det var iaf en som hette Emelie, och en till, minns inte vad hon hette! ;o Men båda har skrivit till mig och fått sina vinster skickade iaf. :)

2011-05-19 @ 11:36:14
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: lovisa

Hej har du haft en bra dag hittils?:)



Nu har jag publicerat vinnaren av ett valfritt löshår - kika för att se oM DU vann! :)

2011-05-19 @ 15:12:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: malin

sv: länkade dig igår som vi sa i länkbytet, säg till när du länkar mig :) http://mallansundqvist.blogg.se/2011/may/lankbyte-14.html#comment

2011-05-19 @ 16:59:41
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

haha vad bra att jag inte är den enda som tjockar!! :P

2011-05-19 @ 22:32:09
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0