Skara (Fredag)!



Hej!:)
Idag åkte jag, mami, älsklingen och syster till Skara! För jag skulle höra mig för om jobb på ett ställe. Vad för ställe håller jag däremot hemligt här, tills det står helt klart!;p Ska till chefen på det företaget på måndag, så håller just nu alla tummar och tår jag har! På måndag ringer även chefen från det företaget som jag var på intervju hos i torsdags! Men kommer tacka nej till det om jag får detta jag sökte idag! Åh, *klump i magen av spänning*! Jaja, över till dagen..

Vi åkte iallafall efteråt och åt + fikade på Mc donalds, mys!

Handlade helg-mys på City Gross.. Jag köpte lösgodis + en marabou chokladkaka (den nya med smak av blåbär!) och har redan smällt i mig allt, uäk, hehe. Så Mc Donalds till middag + fika, och sen blir det chips och dricka med för att det är helg.. Jag kommer bli en köttbulle(!), hehe.

Seen för att "fira" att jag vart så duktig, hehe, åkte vi och shoppade lite på hemvägen också(a)! xD

Detta var vad som fick följa med mig hem idag:


En svart klänning:) Den är skit-snygg på! Söt + att den ger perfekta push uppen, haha.


En senaps-gul cardigan:) Den är uber-mysig på!:D


En stor svart väska:) Sjukt snygg i verkligheten!:D


En ring med svart mellanstor sten:) Vann den i en tävling:)


Ett rosa armband med Hello Kitty:) (Min valfria vinst från webb-butiken makramera.se:) ).


Tidningen Egoboost:)

Vad tyckte ni om det jag köpt?!:)

Väl hemma sen har jag och älsklingen kikat på film, eftersom det är fredag:)
Vi såg på:



Som gick på Disney Channel:) Riktigt bra film tycker jag!=)

Sen fick jag även låna 2 filmer utav Johan, som jag ska se snarast!:D Hoppas dem är bra!^^ Dem kommer upp här på bloggen så fort jag sett dem!:)  

Nepp, nu är klockan mycket igen, suck. Vill lägga mig och läsa min nya tidning också.. Suck igen, hehe. Jaja, vi får helt enkelt se hur kvällen avslutades imorgon;) Hörs då!:) Puss

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

ringen var jättefiin :)



sv: jo, men inte såna där stora, läskiga saker :D gillr med.. små hundar :) chihuahuor ossv :D

2011-05-14 @ 06:45:37
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Marran

Jag hoppas det går bra och att de hör av sig snart ! Vad för typ av jobb var det? :)

2011-05-14 @ 10:59:12
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0