Måndag, Tisdag & Onsdag 13-15/6-11!


(balen).

Hej!:)
Nu kommer en lite bättre uppdate.

I måndags var det ju praktik. Då fick jag lära mig självskanningen. Stod först med Stina, och sedan med Malin. Blev uppropad av kassa-chefen och fick reda på att jag fått jobb där!:D Efter jobbet åkte jag direkt in till stan och överraskade mammi på hennes jobb. Vi köpte pizza för att fira(: Hemma hos familjen en stund och åkte sedan hem och la mig.

Igår (tisdag) blev det först praktik då. Fick stå i förbutiken för första gången med Sandra och Kristoffer. Väl hemma vid ca 17.30 hade min underbara älskling lagat fin-middag! Dukat upp med vikta servetter, ljus och godaste efterrätten(a) <3<3 Efter det blev det bara duschen och noppning av ögonbryn och sen sängen!

Idag har jag också stått i förbutiken/fiket. På förmiddagen med Ulrika, och på eftermiddagen med Sanna och Helen. Gud så segt det var idag(!), typ inget folk! Då är det rätt segt att stå i spelbutik/fik! Men men(:

Personal-fest på lördag! Så åkte direkt till systemet efter jobbet och köpte upp. Hoppas det blir kul(!), känner ju inte all personal särskilt bra ännu, men hoppas på att det ändras, och att jag inte gör bort mig allt för mycket, hehe.

Puss, love Zandra.

Kommentarer
Postat av: ♥ pinkpiercing.se - FOTOBLOGG

Hej! Jag är ledsen, men jag börjar om på bloggen igen, för att jag inte vet vad jag vill göra med bloggen. Är du en trogen läsare/besökare? Stanna gärna kvar då, om inte, så gör du som du vill! :)

2011-06-15 @ 22:10:45
URL: http://pinkpiercing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0