Onsdag!


Jag idag. Utan löshår.


Hej bloggen!
Ska jag vara ärlig, känner jag faktiskt egentligen inte för att blogga just nu;p Dålig dag idag! Men har ju faktiskt lovat att skärpa mig vad det gäller bloggen, och man kan ju inte vara på topp jämt, så vi kör ändå;)

Idag var planerna att gå upp i tid och hinna med en massa innan jobbet..
Men som skrivet har det inte varit en bra dag, och inget har gått enligt planerna, hehe.

Började med att jag vaknade ett antal timmar senare än det ställda alarmet xC Sen vart jag skit-seg, antagligen för att jag visste vad som väntade (jobb), hehe. Så att välja kläder, klä sig, och fixa sig, tog olaglit lång tid! Haha. Inte klar fören 13.30!! xC Då blev det lite fika, samtidigt som jag tänkte på vad vi skulle ha till middag..
Sen var jag tvungen att åka och handla tillbehör osv, eftersom jag skulle vara tvungen att åka till mitt jobb, innan älsklingen kommit hem från sitt (=kunde inte vänta tills han handlat hem isåfall).

Fick då sällskap utav Carro älsklingen :D Vi vart både på Willys, Ica och Lidl:) Måste ses snart igen!<3
Fick massor hemhandlat, MEN tog sån tid att jag inte hann laga mat innan jag var tvungen att åka till jobbet istället, gaah, haha.
Så sluta med att jag fick slänga in en färdigportion i mikron, och äta den i farten på väg till jobbet!! Haha. Kan ju säga att det inte var det lättaste att köra i 90-100km/timmen, och samtidigt äta snitzel, pyttipanna och bea-sås!! Haha. Kunde inte ha tallriken i knät, för såsen rann ut på byxorna då typ, och ställde jag tallriken i sätet bredvid kanade den bort och fram hela tiden så maten vällde över/ner på golvet osv. Kunde iallafall slänga i mig nån glupsk tugga då och då, och slutade med att jag sprang in på jobbet med kramper efter att ha slängt i mig all mat och stressat så samtidigt, prick då jag började, haha.

Jaja. Så ingen bra dag som sagt, hann varken gå ut med min hund, eller ge djuren mat, eller ränsa kattbaljan, eller laga mat eller något annat! Så det fick min trötta stackars älskling göra efter alla sina arbetstimmar:( (Hann har dubbla heltidsjobb).

Men som sagt, man lär sig av sina misstag.. ;)
Så nästa gång kommer jag förhoppningsvis komma upp tidigare (då jag vet hur jag får stressa annars), inte vara så seg vad det gäller att klä + fixa sig osv!

Nu har jag iallafall precis kommit hem från dagens arbetspass, fikat lite, skrivit ett viktigt mejl o bloggat. Ska strax börja dra mig mot sängen så jag orkar upp i tid imorgon;) Och då är jag leedig!!:D Eller a, måste la sitta med demdär jädrans utbildningarna men xC Gud vad skönt det kommer kännas när dem är klara!! Är f*n som att göra om körkortsteorin, med tanke på all tid man lägger ner och "svårighetsgrad" typ, blä, haha. Men ha det bäst så hörs vi då!:) Puss<3

Dagens outfit:

 
Rött spagetti-linne.
Grå tunn kofta över.
Mörkblå stuprörsjeans med dragkedjor på bak-fickorna.


Skorna.




Ny tidning:)


Har du läst något nummer av Eling Klings tidning STYLEBY, och isåfall vad tyckte du?:)

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Fina skor! =)

2011-07-14 @ 00:40:28
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Sandra Törn

Absolut! :) Maila mig din bloggadress och om du har några speciella önskemål vad det ska stå, så kommer vi överens om när vi ska köra! ;)



[email protected]

2011-07-14 @ 01:03:59
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Wea (EN BLOGG OM ÅNGEST)

allt bra med dig? kram

2011-07-14 @ 01:07:49
URL: http://duhittahit.blogg.se/
Postat av: Rebecca Jansson'

Sv' Tack :) Ha en bra dag!

2011-07-14 @ 12:04:55
URL: http://uttjatat.beldo.se/
Postat av: ida

tack detsamma :)

2011-07-15 @ 10:16:07
URL: http://idajonassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0