Måndag!



Hej!:)
Så vart det måndag, och en ny vecka har startat. Jag började den med att sova ut (vaknade 10.30) xC Åt frukost och bloggade om gårdagen samtidigt. Hann med en riktig långpromenad med hunden på 1,5 timma innan jag for mot jobbet i vanlig ordning. Eller a, sminkade ju mig och åt också;P Dock hann jag inte laga middag idag, så fick bli en färdigrätt igen:( Men imorgon ska jag upp "tidigt" och ställa mig och laga korvstroganoff innan jag åker klockan ett, haha. Jaja. 

Timmarna på jobbet gick lika fort som dem brukar när jag har stängning:) Sen efter jobbet skulle jag skjutsa hem Louice, men så hade jag ingen bensin i min bil, så då la vi ihop en massa 1-kronor osv för att skrapa ihop så pass att jag kom hem, haha. Fast då kom Nawsard som räddaren i nöden och slängde upp sitt bankomat-kort<3 Så vi 3 tryckte oss in i lilla säkra Bettan och for iväg, haha. Med oss 3 kan det ju inte bli annat än kaos! xD För de ynka stackars kronorna som skulle ha gått till bensin, blev det cigaretter för istället;P Ut med ciggen genom luckan bara så for vi vidare genom stan, haha. Underbart. Hoppas verkligen att utgången med oss tjejer blir av snarast, vore kuul!xD

Väl hemma bara vände jag, och drog mig sedan in mot stan för att möta upp min familj som kommit hem från Danmark + tanka. Åh, vill också ut på en massa roligheter, men istället är jag fast här i tråk-staden med jobb. Fast jobb ger pengar, så får väl vara glad ändå?;) Hur som helst hade mamma köpt en present till mig på båten, och det var inget mindre än:


Mascaran- Lash architect 4D (false lash effect) från loreal:)


Mascaror går ju åt som smör, så blev verkligen jätteglad, tack!<3

Någon som provat just denna, eller hört något om den?:)

Hemma
hos mig igen vid 23.20. Då blev det god mat, facebook och bloggning. Nu ska jag svara på lite kommentarer, och sen väntar sängen! Ska ladda batterierna inför en lång arbetsdag imorgon. Men sen är jag ledig en dag iallafall;) Hehe. Puss

Kommentarer
Postat av: hjjonsson

Sv: Du får ta vilken bild som helst, bara bilden kommer från min blogg, du kan ta headern eller något. Ska länka dig nu i min blogg. <3

2011-07-19 @ 11:38:03
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Marran

Alltid roligt att få presenter. Jag har hört att den ska vara bra, har aldrig testat den mascaran själv men jag har kompisar som gjort det och de är nöjda iaf. Vad tycker du själv om den det lilla du hunnit testa den?



SV:

Thailand är underbart. Åk gärna till koh lipe. en underbar liten ö där det inte finns några bilar eller vägar. Vill du snorkla ska du till phi phi öarna. Där är vattnet alldeles klart.

2011-07-19 @ 13:27:09
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: hjjonsson

Har länkat dig i min blogg nu. <3

2011-07-19 @ 15:46:46
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: EKO Lisa

Vad roligt med en present!



Svar: ja, är uppvuxen på gård. Så vi har kor, höns, hund och ett par katter:)

2011-07-19 @ 18:57:42
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Hej!

Enormt fin blogg! :) Lust att göra mig en liten tjänst? Gå in här: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2053971241361&set=o.119864081372236&type=1&theater, och rösta på mitt bidrag genom att gilla bilden. :) (Du måste gilla sidan också) Vore guld värt, och alla som gillar får en länkning i min blogg med 200 unika läsare per dag. :) Lämna en kommentar isf! Vore iallafall supersnällt, och tack på förhand, och förlåt om du inte gillar sånt här! :) Kram Anja.



P.S. Mascaran är superbra, jag har en sån själv! ;)

2011-07-20 @ 00:16:00
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0