Söndag!


Gamalt kort. Spelar freesby golf ;P


Hej!
Urusel uppdatering, men det är för att jag bara jobbat! Hemma från jobbet 22.00 igårkväll, sen upp 6.20 idag igen för ännu ett långt pass. Men nu är denna jobbiga helg öööver! xD Och endast pengarna väntar;D Mohaha. Är ledig i 2 dagar nu (förhoppningsvis), och sen kör jag igång igen på onsdag. På lördag drar vi och ett stort kompis-gäng ner till Skåne över helgen:) Blir hotell osv:)

Idag efter jobbet åkte jag in till stan och familjen. Fikade, och sedan följde dem med mig och hämtade ut mitt paket (pris) som jag vunnit + handlade lite:)

Vann ju ännu ett presentkort på 300 kr hos bluestore.se för ett tag sen:) Detta var vad jag valde och fick hem idag:

Värmeskydd (för användning av plattång osv). ord 179:- men nu var det kampanj på den så gav 129:-



Hårvax till älsklingen (hans var snart slut + att den var dålig), 119:-



Rakhyvel till älsklingen (han behövde en ny).


Som skrivet innan älskar jag att överraska älsklingen^^ <3
Hemma hos mig igen för inte såå länge sen.. Nu blir det datan o ta det lugnt en stund innan sängen. Bättre uppdate imorn igen!:) Puss<3

Kommentarer
Postat av: Malin

:)

Allt bra ?<3

2011-08-14 @ 23:16:06
URL: http://malinelandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0