Tisdag!

Försov mig till 11.00 xC
Åt frukost i solen.
Solade medans jag vilade magen. Dock var det lite molnigt idag:/ Men solade ändå.. Bättre än inget alls(?);p Hehe. Läste "Julia- Sommar" medans(a), haha. Gick in strax efter ett..
Satte igång en diskmaskin och en tvättmaskin. Fixade hos alla djuren och gav dem mat.
Diskade upp allt som inte tål maskin + torkade alla bänkar, spisen osv.
Sen städade jag lite. Hann köksbänken under köksfönstret + nästan hela köksbordet.

Tog tag i Lucifers alla koppel/halsbad och alla mina reflexer.. Har fått en "häst-hängare" utav älsklingens mamma för länge sedan.. Så den satte jag upp idag + lade till några krokar till dem:)


Såhär blev resultatet:



Häst-kroken:)



Koppel, halsband och reflexer. Äntligen hänger dem upphängda (istället för att ligga och trassla ihop sig i en låda eller dylikt). Ordning och reda<3 ^^



På högersidan av köksdörren! Ursäkta trappan.. Den ska målas om!


Hängde upp/vikte in den torra nytvättade tvätten och hängde upp den nya maskinen på tork. Till middag blev det bara något snabbt och enkelt.. Snabbmakaroner & köttbullar(a).


Jaa, det var väl min dag;p Hann inte med alls mycket för att jag kom upp så sent:( Men men.
Förresten.. Fick min försenade födelsedagspresent utav Lollo för någon dag sedan.. Världens bästa! Kolla^^ :






Ett fint ganska stort silver-hjärta, som det står Bästa Vänner i ^^ <3<3<3


Nej nu måste jag dra. Hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)



2011-04-27 @ 20:59:49
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2011-04-27 @ 21:50:46
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0