Silverfallen med Älsklingen, Lucifer, Markus, Emilia, Andreas, Malin, Johan & Emma + PåskMiddag hos min familj (Måndag)!


(Googlad bild).


Idag var Jag, Älsklingen, Lucifer (min hund), Markus, Emilia, Andreas, Malin, Johan och Emma Silverfallen:)
Såå vackert och självklart hade jag glömt kameran! (Men ni vet ju vad jag skrivit om det.. Från och med onsdag är det vanlig uppdate som gäller, och då kommer jag även skärpa mig med kameran! Den ska med överallt från och med nu!;D ). Vi gick en runda i naturreservatet. Vet inte hur långt det var, men började gå ungefär vid 14.30 och var tillbaka vid 17.30(?). Gud så skönt det var!=) <3





Direkt efteråt åkte vi hem till min familj för påsk-middag, mums! Efterrätt också fick vi leta påskägg^^ Bästa avslutet på en toppendag/helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0