Grillning & Städning i trädgården (Lördag)!

Igår (lördag) kom min familj hit, och vi invigde årets första grillning, mys!:)


Älsklingen & pappa fixar med grillen + mamma & Lucifer.



Älsklingen, (lillasyster i knät) & pappa sitter och njuter i solväggen^^


När jag ändå hade sällskap passade jag på att städa "lite" i trädgården!^^ Krattade upp alla jädrans löv & mosade äpplen, som legat alldeles, alldeles för länge!!
Efter en dags krattande, när man var färdig, känndes de som man flög fram av lätthet, sjukt underbart, haha.
Fick även hjälp och sällskap utav mamma, vilket gjorde allt så sjukt mycket lättare och roligare!! Så tusen tack!!<3 Pappa och älsklingen började sätta upp staket:D Så nu är det inte mycket kvar, tills vi kan släppa ut Lucifer, så han får springa fritt ute!!:D Mamma hjälpte även oss att beskära hallonbuskarna, så nu är det klart också!:D <3

Såhär fint blev det efter beskärningen och krattningen:




(Dock ska inte det trasiga staket stå lutat mot häcken).
Kolla, inte ett löv eller äpple så långt ögat kan nå!! xD



Blir endel att köra iväg till "komposten";D Ursäkta de inringade traktor-släpet, men det syntes inte för ljuset när kortet var mindre, därför. De som ligger på marken fick inte plats;p Var ju endel att kratta upp från våran gräsmatta;p Men nu är det klart och fräscht!:D


Kommentarer
Postat av: Denise♥

jo kan hålla med dig, dom 3 första dagarna är värst sen blir det bättre :) när jag tog i tungan kunde jag inte äta något hårt bara mjuka saker

2011-04-11 @ 00:38:36
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra det blev ^^

2011-04-11 @ 12:36:06
URL: http://emma90.bloggo.nu
Postat av: Mamma

Hej plutten. Håller med om att det ser bra ut. Se nu till och få bort skräpet +släng lite mer grejer så att du vårstädar mer. Påskris kan du plocka när du är ute och går med Lucifer. Jag har inte påskpyntat än det får bli nästa vecka måste städa först. Kram på dig.vi hörs

2011-04-12 @ 15:56:20
Postat av: Tsukii

åh så mysigt! :D



sv: han är en samojed också :D hihi han väger nu 23,5 kg så Lucifer är en heeel del större! haha ;D nallebjörnarna :D

2011-04-12 @ 22:23:02
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0